ოქრო NYMEX(უნც.)  1223.8  -0.01%    |    პლატინა (უნც.)  819.3  +1.61%    |    ვერცხლი (უნც.)  15.38  -0.11%    |    პალადიუმი NYMEX  878  +1.31%    |    ნიკელი (ტონა)  13522.5  +0.73%    |    ალუმინი (ტონა)  2025.5  +1.11%    |    ნავთობი (Brent)  72.59  -0.01%    |    გაზი(NYMEX)  2768  -0.04%    |    შაქარი LIFFE (ტონა)  11.02  +0.36%    |    ყავა(Robusta), USD (ტონა)  108.65  +0.04%    |    ხორბალი (ტონა)  507.5  +3.3%    |   
 USD 2.4417        EUR 2.8436        GBP 3.1813        RUB 3.843        UAH 0.9235        AZN 1.4401        AMD 5.0805      
gbc.ge
Eng
შესვლა    რეგისტრაცია
მომხმარებელი
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი?
ინფორმაციის გამოწერის პირობები
ექსკლუზივი
ექსკლუზივი: სებ-მა აზერბაიჯანულ ბანკში ლიკვიდატორი მიავლინა
საბანკო საქმე
GIG გამოთქვამს მზადყოფნას კომპანია საქნახშირი უსასყიდლოდ გადასცეს სახელმწიფოს
მთავარი მოვლენები
ალდაგის შვილობილი ავტომობილების ტექინსპექტირების ცენტრების მოწყობაში 40 მილიონამდე ლარის ინვესტიციას ჩადებს
კომპანიის სიახლეები
კომპანიის სიახლეები
ორბელიანის მოედნის და მშრალი ხიდის მიმდებარე არეალის აღდგენისთვის კიდევ 11 მილიონი გამოიყოფა
ანაკლიის პორტში სამუშაოების დასაწყებად Van Oord-ის გემებს უახლოეს დღეებში ელიან
ვინ არის ევექსის პოლიკლინიკის ექიმი, რომელმაც პაციენტი აეროპორტში ამშობიარა
სპონსორები
მთავარი მოვლენები << უკან
რადიოში ყველაზე მეტი სარეკლამო რგოლები სწორედ ფინანსურ სექტორზე მოდის
14 მაისი, 2018, 16:13
 რადიოში ყველაზე მეტი სარეკლამო რგოლები სწორედ ფინანსურ სექტორზე მოდის

თბილისი (GBC) -პირველი კვარტლის მონაცემებით რადიოში ყველაზე მეტი სარეკლამო რგოლები სწორედ ფინანსურ სექტორზე მოდის, - იტყობინება  აიფიემ კვლევები  და ახალ კვლევას აქვეყნებს. 

ორგანიზაცია აღნიშნავს, რომ  ბოლო წლებში ფინანსურ სექტორში განხორციელებული მსხვილი ბიზნეს გარიგებების თუ საკანონმდებლო ცვლილებების  შედეგად  მოხდა ზოგიერთი კომპანიის ბაზრიდან გასვლა თუმცა მათი ადგილი მალე შეავსო სხვა მიკროსაფინანსო ორგანიზაციებმა, რომლებიც  რეფორმირდნენ ახალი რეალობის გათვალისწინებით და წარმატებით ახორციელებენ
თავიანთ საქმიანობას.

რადიოში  სარეკლამო რგოლების წილი  12 %, რაც ციფრებში 32 475 ერთეული სარეკლამო რგოლია.

ამ პერიოდში სულ ფიქსირდება 26 კომპანიის აქტივობა. 

2018 წლის პირველი კვარტლის მონაცემებით ყველაზე მეტი სარეკლამო რგოლი განათავსა კომპანია სვის კაპიტალმა - 4 734 სარეკლამო რგოლი, რაც ფინანსურ სექტორში გასული რეკლამების 15,18 % ს შეადგენს.

გაშვებული რგოლებით მეორე ადგილზეა ბანი კრედიტი მისი წილი სექტორში 13,71 % ია. გრაფიკზე გამოსახულია ფინანსურ სექტორში შემავალი კომპანიების წილები გასული რეკლამების რაოდენობიდან.

მსგავსი სტატიები
გამოკითხვა
სიახლეების არქივი
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
სპონსორები