ოქრო NYMEX(უნც.)  1.303.95  +0.68%    |    პლატინა (უნც.)  835.85  +1.12%    |    ვერცხლი (უნც.)  15.383  +1.40%    |    პალადიუმი NYMEX  1.523.60  +0.59%    |    ნიკელი (ტონა)  12.987.5  +0.62%    |    ალუმინი (ტონა)  1.908.5  +0.33%    |    ნავთობი (Brent)  66.98  -0.37%    |    გაზი(NYMEX)  2.830  -0.91%    |    შაქარი LIFFE (ტონა)  12.40  -0.16%    |    ყავა(Robusta), USD (ტონა)  96.97  -0.19%    |    ხორბალი (ტონა)  451.38  -0.14%    |   
 USD 2.684        EUR 3.0458        GBP 3.5539        RUB 4.159        UAH 0.9889        AZN 1.5833        AMD 5.5113      
gbc.ge
Eng
შესვლა    რეგისტრაცია
მომხმარებელი
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი?
ინფორმაციის გამოწერის პირობები
მთავარი მოვლენები << უკან
რადიოში ყველაზე მეტი სარეკლამო რგოლები სწორედ ფინანსურ სექტორზე მოდის
14 მაისი, 2018, 16:13
 რადიოში ყველაზე მეტი სარეკლამო რგოლები სწორედ ფინანსურ სექტორზე მოდის

თბილისი (GBC) -პირველი კვარტლის მონაცემებით რადიოში ყველაზე მეტი სარეკლამო რგოლები სწორედ ფინანსურ სექტორზე მოდის, - იტყობინება  აიფიემ კვლევები  და ახალ კვლევას აქვეყნებს. 

ორგანიზაცია აღნიშნავს, რომ  ბოლო წლებში ფინანსურ სექტორში განხორციელებული მსხვილი ბიზნეს გარიგებების თუ საკანონმდებლო ცვლილებების  შედეგად  მოხდა ზოგიერთი კომპანიის ბაზრიდან გასვლა თუმცა მათი ადგილი მალე შეავსო სხვა მიკროსაფინანსო ორგანიზაციებმა, რომლებიც  რეფორმირდნენ ახალი რეალობის გათვალისწინებით და წარმატებით ახორციელებენ
თავიანთ საქმიანობას.

რადიოში  სარეკლამო რგოლების წილი  12 %, რაც ციფრებში 32 475 ერთეული სარეკლამო რგოლია.

ამ პერიოდში სულ ფიქსირდება 26 კომპანიის აქტივობა. 

2018 წლის პირველი კვარტლის მონაცემებით ყველაზე მეტი სარეკლამო რგოლი განათავსა კომპანია სვის კაპიტალმა - 4 734 სარეკლამო რგოლი, რაც ფინანსურ სექტორში გასული რეკლამების 15,18 % ს შეადგენს.

გაშვებული რგოლებით მეორე ადგილზეა ბანი კრედიტი მისი წილი სექტორში 13,71 % ია. გრაფიკზე გამოსახულია ფინანსურ სექტორში შემავალი კომპანიების წილები გასული რეკლამების რაოდენობიდან.

მსგავსი სტატიები
გამოკითხვა
სიახლეების არქივი
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
სპონსორები