ოქრო NYMEX(უნც.)  1229.3  -0.09%    |    პლატინა (უნც.)  843.80  -0.22%    |    ვერცხლი (უნც.)  14.67  -0.35%    |    პალადიუმი NYMEX  1076.5  -0.16%    |    ნიკელი (ტონა)  12.455  -0.91%    |    ალუმინი (ტონა)  2029.25  -0.04%    |    ნავთობი (Brent)  80.83  +0.06%    |    გაზი(NYMEX)  3285  +0.77%    |    შაქარი LIFFE (ტონა)  13.41  +2.21%    |    ყავა(Robusta), USD (ტონა)  119.05  +2.44%    |    ხორბალი (ტონა)  525.50  +0.14%    |   
 USD 2.6972        EUR 3.0921        GBP 3.5155        RUB 4.1098        UAH 0.9568        AZN 1.5913        AMD 5.5704      
gbc.ge
Eng
შესვლა    რეგისტრაცია
მომხმარებელი
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი?
ინფორმაციის გამოწერის პირობები
მთავარი მოვლენები << უკან
ტურისტების აქტივობაში შოპინგი და გასტრონომია ლიდერობს
3 აგვისტო, 2018, 22:15
ტურისტების აქტივობაში შოპინგი და გასტრონომია ლიდერობს

თბილისი (GBC) - ტურისტების ვიზიტისას ყველაზე ხშირად განხორციელებულ აქტივობებში შოპინგი  ლიდერობს.

პოპულარულ აქტივობაში შოპინგს გამოკითხულთა 72% ასახელებს. 

მეორე ადგილზე და ადგილობრივი სამზარეულოს და ღვინის დაგემოვნება (64.3%) დაფიქსირდა. მას მოსდევს ღირსშესანიშნაობების, კულტურული და ისტორიული ძეგლების მონახულება (30.3%)  

I კვარტალის შეფასების მიხედვით, საერთაშორისო ვიზიტორების მიერ განხორციელებული დანახარჯების ჯამურმა მაჩვენებელმა 1.4 მილიარდ ლარს მიაღწია, ხოლო ერთი ვიზიტისას გაწეულმა საშუალო დანახარჯმა 1,060 ლარი შეადგინა.

დანახარჯების ყველაზე დიდი წილი საკვებსა და სასმელზე (მთლიანი ხარჯები 29.6%) და განთავსების საშუალებებზე (22.2%) დაფიქსირდა. ასევე მნიშვნელოვანი წილით იყო წარმოდგენილი რეკრეაციულ და კულტურულ აქტივობებზე დანახარჯები (18.3%), ხოლო შოპინგზე ვიზიტორებმა მთლიანი დანახარჯების მხოლოდ 12.1% გასწიეს. დანახარჯების დეტალური ჩაშლა ქვემოთ არის მოცემული. 

მსგავსი სტატიები
გამოკითხვა
სიახლეების არქივი
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
სპონსორები