ოქრო NYMEX(უნც.)  1.303.95  +0.68%    |    პლატინა (უნც.)  835.85  +1.12%    |    ვერცხლი (უნც.)  15.383  +1.40%    |    პალადიუმი NYMEX  1.523.60  +0.59%    |    ნიკელი (ტონა)  12.987.5  +0.62%    |    ალუმინი (ტონა)  1.908.5  +0.33%    |    ნავთობი (Brent)  66.98  -0.37%    |    გაზი(NYMEX)  2.830  -0.91%    |    შაქარი LIFFE (ტონა)  12.40  -0.16%    |    ყავა(Robusta), USD (ტონა)  96.97  -0.19%    |    ხორბალი (ტონა)  451.38  -0.14%    |   
 USD 2.6816        EUR 3.0439        GBP 3.5499        RUB 4.1689        UAH 0.9865        AZN 1.5777        AMD 5.5166      
gbc.ge
Eng
შესვლა    რეგისტრაცია
მომხმარებელი
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი?
ინფორმაციის გამოწერის პირობები
მთავარი მოვლენები << უკან
ტურისტების აქტივობაში შოპინგი და გასტრონომია ლიდერობს
3 აგვისტო, 2018, 22:15
ტურისტების აქტივობაში შოპინგი და გასტრონომია ლიდერობს

თბილისი (GBC) - ტურისტების ვიზიტისას ყველაზე ხშირად განხორციელებულ აქტივობებში შოპინგი  ლიდერობს.

პოპულარულ აქტივობაში შოპინგს გამოკითხულთა 72% ასახელებს. 

მეორე ადგილზე და ადგილობრივი სამზარეულოს და ღვინის დაგემოვნება (64.3%) დაფიქსირდა. მას მოსდევს ღირსშესანიშნაობების, კულტურული და ისტორიული ძეგლების მონახულება (30.3%)  

I კვარტალის შეფასების მიხედვით, საერთაშორისო ვიზიტორების მიერ განხორციელებული დანახარჯების ჯამურმა მაჩვენებელმა 1.4 მილიარდ ლარს მიაღწია, ხოლო ერთი ვიზიტისას გაწეულმა საშუალო დანახარჯმა 1,060 ლარი შეადგინა.

დანახარჯების ყველაზე დიდი წილი საკვებსა და სასმელზე (მთლიანი ხარჯები 29.6%) და განთავსების საშუალებებზე (22.2%) დაფიქსირდა. ასევე მნიშვნელოვანი წილით იყო წარმოდგენილი რეკრეაციულ და კულტურულ აქტივობებზე დანახარჯები (18.3%), ხოლო შოპინგზე ვიზიტორებმა მთლიანი დანახარჯების მხოლოდ 12.1% გასწიეს. დანახარჯების დეტალური ჩაშლა ქვემოთ არის მოცემული. 

მსგავსი სტატიები
გამოკითხვა
სიახლეების არქივი
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
სპონსორები