ოქრო NYMEX(უნც.)  1.303.95  +0.68%    |    პლატინა (უნც.)  835.85  +1.12%    |    ვერცხლი (უნც.)  15.383  +1.40%    |    პალადიუმი NYMEX  1.523.60  +0.59%    |    ნიკელი (ტონა)  12.987.5  +0.62%    |    ალუმინი (ტონა)  1.908.5  +0.33%    |    ნავთობი (Brent)  66.98  -0.37%    |    გაზი(NYMEX)  2.830  -0.91%    |    შაქარი LIFFE (ტონა)  12.40  -0.16%    |    ყავა(Robusta), USD (ტონა)  96.97  -0.19%    |    ხორბალი (ტონა)  451.38  -0.14%    |   
 USD 3.4521        EUR 4.1442        GBP 4.8081        RUB 4.5132        UAH 1.2269        AZN 2.0287        AMD 6.6147      
gbc.ge
Eng
შესვლა    რეგისტრაცია
მომხმარებელი
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი?
ინფორმაციის გამოწერის პირობები
კომპანიის სიახლეები << უკან
საქართველოს რკინიგზა $500 მლნ ობლიგაციებს ვადამდე გადაავადებს
2 მარტი, 2021, 20:19
საქართველოს რკინიგზა $500 მლნ ობლიგაციებს ვადამდე გადაავადებს

თბილისი (GBC) - საქართველოს რკინიგზა $500 მლნ-ის ევროობლიგაციების რეფინანსირებას ვადაზე ადრე გეგმავს (წყარო: ბიზნესპარტნიორი) Standard and Poor’s-ის ინფორმაციით, კომპანიის მენეჯმენტმა მოლაპარაკებები ინვესტორებთან და პარტნიორ ბანკებთან დაიწყო

 

„2022 წლის ივლისში გასანაღდებელ $500 მლნ-ის ევროობლიგაციების რეფინანსირებას ჩვენ ძველებურად განვიხილავთ როგორც „საქართველოს რკინიგზის“ მოკლევადიან საკრედიტო რისკს, ამიტომ ვინარჩუნებთ რეიტინგის ნეგატიურ პერსპექტივას. ადგილობრივი ბაზარი ძალიან მცირეა საკმარისი ლიკვიდურობის უზრუნველსაყოფად და დიდი ალბათობით, კომპანია კაპიტალის საერთაშორისო ბაზრებს მიმართავს. კაპიტალის საერთაშორისო ბაზრები კი განვითარებადი ქვეყნების ემიტენტებისთვის კვლავაც რთულად მისაღწევია. ამის გამო საქართველოს რკინიგზა, შესაძლოა, ისევ სახელმწიფოს მხარდაჭერას დაეყრდნოს. რკინიგზამ უკვე  დაიწყო დიალოგი ინვესტორებთან და პარტნიორ ბანკებთან და მენეჯმენტი ელის ამ სესხის რეფინანსირებას 2021 წლის მეორე კვარტალში“, - ნათქვამია  Standard and Poor’s -ის ახალ შეფასებაში.

 

საკრედიტო სააგენტომ „საქართველოს რკინიგზას“ გრძელვადიანი რეიტინგი "B +"  დაუდასტურა, „ნეგატიური“ პროგნოზით. 

Standard and Poor’s -ის პესიმისტური შეფასებით რკინიგზის (GR) რეიტინგი შემცირდება, თუ დამოუკიდებელი საკრედიტო პროფილი მნიშვნელოვნად გაუარესდება. ეს კი რამდენიმე შემთხვევაშია მოსალოდნელი, მათ შორის საერთაშორისო კაპიტალის ბაზარზე შეზღუდული წვდომის, ლიკვიდურობის ბუფერების შემცირების გამო. რეფინანსირების  სამომავლო საჭიროებისებისთვის ფულადი რეზერვების დაჩქარებული შემცირებით კაპიტალის ხარჯვის ან ფულადი სახსრების გაუთვალისწინებელი გადინების გზით, როგორიცაა დივიდენდები, ან ქეშის დაკარგვა.

 

კომპანიის კაპიტალის სტრუქტურის გაუმჯობესების მიზნით, სახელმწიფოს მხრიდან დამხმარე ზომების არარსებობა. GR-ის ოპერაციული მუშაობის მხოლოდ ზომიერი გაუმჯობესების ვარაუდით, ჩვენთვის ნაკლებად სავარაუდოა რომ 2022 წლის ივლისში $500 მილიონის ობლიგაციის დასაფარად საკმარისი ფულადი სახსრები შეიქმნება.

 

ტვირთის მოცულობის შემცირება ან საგრძნობლად დაბალი ტარიფების შემცირება, რაც ითვალისწინებს ოპერაციიდან მიღებულ შემოსავალსა და თანხებს.

 

დადებითი სცენარი:  „სტაბილურ“ პროგნოზზე დასაბრუნებლად საჭიროა: GR-ის $500 მილიონის სესხის დროული რეფინანსირება 2022 წლის ივლისამდე; დამოუკიდებელი საკრედიტო პორტფელის მდგრადობა, რომელიც ამჟამად შეფასებულია “b” რეიტინგით; მთავრობის სტრატეგია და ჩამოყალიბებული გეგმა საქართველოს რკინიგზის კაპიტალის სტრუქტურის განმტკიცების, ან მუდმივი სახელმწიფო მხარდაჭერის უზრუნველსაყოფად;

 

 

 

მსგავსი სტატიები
გამოკითხვა
სიახლეების არქივი
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
სპონსორები