ოქრო NYMEX(უნც.)  1.303.95  +0.68%    |    პლატინა (უნც.)  835.85  +1.12%    |    ვერცხლი (უნც.)  15.383  +1.40%    |    პალადიუმი NYMEX  1.523.60  +0.59%    |    ნიკელი (ტონა)  12.987.5  +0.62%    |    ალუმინი (ტონა)  1.908.5  +0.33%    |    ნავთობი (Brent)  66.98  -0.37%    |    გაზი(NYMEX)  2.830  -0.91%    |    შაქარი LIFFE (ტონა)  12.40  -0.16%    |    ყავა(Robusta), USD (ტონა)  96.97  -0.19%    |    ხორბალი (ტონა)  451.38  -0.14%    |   
 USD 2.9036        EUR 3.0738        GBP 3.624        RUB 4.7604        UAH 0.9876        AZN 1.7113        AMD 6.3493      
gbc.ge
Eng
შესვლა    რეგისტრაცია
მომხმარებელი
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი?
ინფორმაციის გამოწერის პირობები
კომპანიის სიახლეები << უკან
რატომ უნდა მივიღოთ რბოლაში მონაწილეობა წყალბადის ძრავით - ტოიოტას ახალი მიზანი
25 იანვარი, 2022, 19:13
რატომ უნდა მივიღოთ რბოლაში მონაწილეობა წყალბადის ძრავით - ტოიოტას ახალი მიზანი

თბილისი (GBC) - Toyota Motor Corporation- წყალბადის ძრავისტექნოლოგიურ განვითარებაზე იწყებს მუშაობას. ერთსა და იმავე წინადადებაში ტოიოტას“ დაწყალბადის“ ერთად დანახვისასავტომოყვარულების ავლესობას პირველ რიგში ახსენდება ელექტრო ავტომობილები საწვავისელემენტებზე (FCEV)თუმცაამჯერადტოიოტაყურადღებას საწვავის ელემენტებზე მეტად ძრზეამახვილებ — წყალბადზე მომუშავე შიდა წვისძრავზე. ახალი ავტომობილების საწვავი 100%-ითსუფთა წყალბადი და მუშაობისას თითქმის გამოყოფენ CO2-

სიახლეა ისიც, რომ Toyota- ახლან გამოცხადებულწყალბადის ძრავიანი ავტომობილები მონაწილეობას მიიღებენ რბოლაში - Super Taikyu Series, 2021 Powered by Hankookრომელიც იაპონიაში გაიმართება. 

ამ გადაწყვეტილების შესახებ ტოიოტას პრეზინტმ, აკიო ტოიოდამ და GAZOO Racing Company-ის პრეზიდენტმა, კოჯი სატომ ისბრეს. 


აკიო ტოიოდა, ტოიოტას პრეზიდენტი: „ჩემი სურვილია ხალხის აღფრთოვანება ავტოსპორტითმინდა სპორტის ეს სახეობა გავხადო გრადი იმ პირობებშიც კიროცა ჩვენ ნახშირბად-ნეიტრალურობისკენ ვისწრაფვით

Toyota- გააჩნია წყალბადთან დაკავშირებულიგარემოსდაცვი ტექნოლოგია. ჩვენ GR Yaris-ისგამოშვების დღიდან 24-საათიან რბოლებშიწარმატებით ვასპარეზობთ. მინდა ROOKIE Racing-მარომელსაც Toyota- განვითარება ანდო, მიიღოსწყალბადის ძრავეან მუშაობი გამოწვევა,რომელიც ვფიქრობ, ავტოსპორტის ფარულპოტენციალს წარმოადგენს

გვინდა დავამტკიცოთ, რომ რბოლაში სამი ან ხუთისაათი გამძლეობა საკმარისი არ არის და აუცილებელია გქონდეს საიმისო მომზადებარომგაძლო 24 საათის განმავლობაში. მე -ერთიავტომობილის პილოტი ვიქნები და დავამტკიცებ, რომ რბოლაში წყალბადი უსაფრთხოა.“ 

კოჯი სატოGAZOO Racing Company-ის პრეზიდენტი:წყალბადის ძრავებს 2016 წლიდან ვიკლევ. იმისგამორომ წყალბადი ბენზინზე უფრო სწრაფაიწვისრეაქცია დიდია

გასული წლის ბოლოს ჩვენ შევენით პროტოპირომელიც გარემოს დაცვითი ტექნოლოგიების მიუხედავად, მაინც უზრუნველყოფდა „ავტომობილისიმ შეგრძნებას“, რომელიც ასე უყვარავტომოყვარულებსხმის და ვიბრაციის საშუალებით

ეს ფაქტობრივად ხვალინდელ ტექნოლოგიებზე მუშაობ. წყალბადი უამრავ გამოწვევას წარმოადგენს, რომელთა გადალახვა არც ისე ადვილია.“