GE EN
სხვა სიახლეები
თიბისი კონცეპტის შეთავაზებების ფარგლებში დაიბრუნეთ 30% ულიმიტოდ გალერი...

TBC Concept Visa Platinum, Visa Signature, TBC Concept Miles&Smiles Visa Signature Travel Card, Visa ertguli Signature- შეთავაზება მოქმედებს ყველა ამ ბარათსა და მის ციფრულ ანალოგებზე. მთავარია, გადახდა გალერია თბილისის ფიზიკურ მაღაზიებში, თიბისის პოს-ტერმინალზე განახორციელოთ.გაეცანით, გალერია თბილისის პარტნიორი ობიექტების ჩამონათვალს და არსებულ ფასდაკლებებთან ერთად, მიიღეთ დამატებითი სარგებელი- შეიძინეთ უფრო მეტი, ვიდრე სხვა დროს:Lutecia, Eshvi, L'occitane, Topsport, JYSK, Manamo Home, DKNY, AW LAB, Jacadi, Okaidi, Studio Shoes Gallery, Lacoste, Gant, Tommy Hilfiger, Atrio, Pinko, Twinset, Furla, Trussardi, Elena Miro, Hogan, Bene Shoes, Lion Of Porche, Pepe Jeans, Hackett, Marco P’olo, Original Marines, Mayoral, Miniso, Espacho, Romani, Home, NYX, Roberto bravo, Qartuli Kalata, Pendanti, Izipizi, Katrini, Kocos - Korean Cosmetics, Mova Jewelry, Delfos, Karl Lagerfeld, Zapatero Espanol, Gianfranco Ferre, Tresor, Stenders, Sulakauri Publishing, Yves Rocher, Franco Fontana, Monalissa, Women secret, Biblusi, XS Toys, Carter’s, Patrizia Pepe, Superdry.შეთავაზების დამატებითი პირობები იხილეთ ბმულზე.Black Friday-ის ყველა შეთავაზების სანახავად, ეწვიეთ თიბისი კონცეპტის შეთავაზებების გვერდს.გახდით თიბისი კონცეპტის მომხმარებელი და ისარგებლეთ პრივილეგირებული საბანკო მომსახურებითა და შეთავაზებებით.(R)

1764148807

თბილისში 1 კვ/მ ბინის საშუალო ფასი $1 347-მდე გაიზარდა

გასული წლის ოქტომბერში კი 21%-ზე იყო. მათივე ინფორმაციით, ოქტომბერში თბილისში გასაყიდი ბინის საშუალო ფასი წლიურად 4%-ით 1 347 დოლარამდე გაიზარდა.2025 წლის ოქტომბერში, გაყიდული ბინების უდიდესი ნაწილი მცირე კატეგორიაზე 50-დან 75 კვ.მ-მდე მქონე ფართობზე მოდის. რაც შეეხება 75-დან 125 კვ.მ-მდე ბინებს, 2%-ით გაიზარდა და 22% შეადგინა. ამასთან, ყველაზე მცირე წილის მქონე კატეგორიამ (125 კვ.მ-ზე მეტი ფართის მქონე ბინები) ჯამური გაყიდვების 5% შეადგინა.ფასებს რაც შეეხება, TBC Capital-ის კვლევის მიხედვით, 2025 წლის ოქტომბერში მეორად ბაზარზე ყველაზე ძვირი ერთი კვადრატული მეტრი ვაკეში ღირდა - 2 299 დოლარი, ყველაზე იაფი კი სამგორში - 1 118 დოლარი. ვაკე - 2 299 დოლარი მთაწმინდა - 2 247 დოლარი საბურთალო - 1 552 დოლარი ჩუღურეთი - 1 468 დოლარი კრწანისი - 1 451 დოლარი დიდუბე - 1 354 დოლარი ისანი - 1 217 დოლარი ნაძალადევი - 1 163 დოლარი გლდანი - 1 149 დოლარი დიდი დიღომი - 1 143 დოლარი სამგორი - 1 118 დოლარი TBC Capital-ის მიმოხილვაში ასევე აღნიშნულია, რომ 2025 წლის ოქტომბერში, თბილისის უძრავი ქონების ბაზარზე ჯამში 4129 ბინა გაიყიდა, რაც წლიურ ჭრილში 13%-იან ზრდაა.2025 წლის 10 თვის განმავლობაში ჯამურად გაყიდული ბინების რაოდენობა წლიურად 3%-ით არის გაზრდილი. მსგავსი ზრდა საინვესტიციო ბანკის შეფასებით, ნაწილობრივ განპირობებულია დიდი სამშენებლო პროექტების ექსპლუატაციაში მიღებით.

1764148472

საქართველოს ბანკი Step Energy-სთან პარტნიორობით რეგიონულ ფილიალებს მზი...

Step Energy ქართულ და საერთაშორისო ბაზარს 2020 წლიდან სთავაზობს მწვანე ენერგიის ელექტროსადგურების განვითარებას. კომპანიამ თავდაპირველად, როგორც მზის ენერგიის კომპანიამ, ბაზარს განახლებადი მზის ენერგია შესთავაზა. ახლა კი  მომხმარებელს ენერგიის დამაგროვებლების განვითარებას, ელექტრო პარკინგის მოწყობას და ენერგოეფექტურ გადაწყვეტილებებში დახმარებასაც სთავაზობს.“საქართველოს ბანკთან ერთად პროექტი 2025 წლის სექტემბრიდან გააქტიურდა და პარტნიორი კომპანიისთვის, ამ შემთხვევაში საქართველოს ბანკისთვის, წლიურად დაახლოებით 4,400,000 კვტ.სთ ენერგიის მიწოდებას გულისხმობს. უშუალოდ Step Energy-სთან პარტნიორობით მიღებული ენერგია რეგიონებში საქართველოს ბანკის ფილიალების ელექტროენერგიის მოხმარების 51%-ს დაფარავს. ჩვენ განახლებადი ენერგიის ელექტროსადგურების განვითარების ხანგრძლივი გამოცდილება და ღრმა ცოდნა გვაქვს პროექტების წარმოების მთელ ციკლში. როგორც EPC კომპანია, ჩვენ აქტიურად ვართ ჩართულები პროექტის განვითარების მთელ გზაზე, დაპროექტებიდან აღსრულებამდე. Step Energy მჭიდროდ თანამშრომლობს ინვესტორებთან და პარტნიორებთან მაღალპროდუქტიული მზის ელექტროსადგურების და ენერგიის დამაგროვებლების პროექტირების და მშენებლობის ეტაპებზე საქართველოსა და რეგიონში“, - აცხადებს Step Energy -ს თანადამფუძნებელი, მარკ სანდლერი."საქართველოს ბანკის როლი გარემოს დაცვის საკითხში ძალიან დიდია. აღნიშნული პროექტი ჩვენი გრძელვადიანი სტრატეგიის განუყოფელი ნაწილია. სწორედ ამიტომ, ვმოქმედებთ პასუხისმგებლობით როგორც საოპერაციო საქმიანობის, რაც გულისხმობს ენერგოეფექტურობის გაუმჯობესებას და განახლებადი ენერგიის გამოყენებას, ასევე მწვანე დაფინანსების გზით. განახლებადი ენერგიის მოხმარებით, ჩვენ აქტიურად ვამცირებთ სათბური აირების ემისიებს, გრძელვადიან პერსპექტივაში კი ეს გადაწყვეტილება მჭიდროდ არის დაკავშირებული ჩვენს ხედვასთან -  შევამციროთ გარემოზე უარყოფითი ზეგავლენა, ვიქცეთ მაგალითად სხვა ორგანიზაციებისთვის და ეფექტიანად ვუპასუხოთ მომავლის გამოწვევებს“, - აცხადებს ლიზი შუბითიძე, საქართველოს ბანკის გარემოსდაცვითი და სოციალური საკითხების მენეჯერი.„Step Energy-სთან პარტნიორობა წარმოადგენს სტრატეგიულად მნიშვნელოვან ნაბიჯს, რომელიც პირდაპირ კავშირშია ბანკის ოპერაციული მდგრადობის გაძლიერებასთან. რეგიონულ ფილიალებში უწყვეტი და საიმედო ენერგომომარაგების უზრუნველყოფა ჩვენი მთავარი პრიორიტეტია. განახლებად ენერგიაზე გადასვლა ნიშნავს, არა მხოლოდ ნახშირბადის კვალის შემცირებას, არამედ ჩვენი ენერგეტიკული დამოუკიდებლობის ზრდას და გრძელვადიან პერსპექტივაში ოპერაციული ხარჯების ოპტიმიზაციას. ეს პროექტი თანამედროვე ენერგეტიკული გადაწყვეტილებების ჩვენს არსებულ ინფრასტრუქტურაში წარმატებული ინტეგრაციის ნათელი მაგალითია და საფუძველს უყრის მომავალში განახლებადი ენერგიის წყაროების კიდევ უფრო ფართოდ დანერგვას ჩვენს ქსელში“, - აცხადებს გიორგი დვალიძე, საქართველოს ბანკის ინფრასტრუქტურის მართვის დეპარტამენტის დირექტორი.საქართველოს ბანკი ESG ინიციატივების განხორციელებას განაგრძობს, რადგან მიზნად ისახავს განახლებადი ენერგიის წყაროებზე სრულად გადასვლას. მწვანე დაფინანსების, ენერგოეფექტურობისა თუ ნარჩენების მართვის გზით კი საქართველოს ბანკი ბაზარზე ლიდერულ პოზიციებს ინარჩუნებს.ინფორმაციისთვის, 2024 წელს საქართველოს ბანკის მწვანე პორტფელის მოცულობამ 1,024 მილიონი ლარი შეადგინა.(R)

1764145625

სტუდიო ლიბერთის ექსკლუზიური შეთავაზება Tbilisi Outlet Village-ში

ქეშბექის მაქსიმალური ლიმიტი 500 ლარით განისაზღვრება და ქეშბექით სარგებლობა შესაძლებელია შემდეგ მაღაზიებში: Pollini, DKNY, Lutecia, Sani Optics, Adidas, Nike, Puma, Remember, Benetton, Sisley, August, Alfa Parf Milano, Regalia, Va Bene, Samsonite, Shoes Plaza, Geox, Ecco, Funky Buddha, Lee Wrangler, Giordano, Adolfo Dominguez, Pinko, Bimba Y Lolaქეშბექი ვრცელდება მხოლოდ სტუდიო ლიბერთის Visa Platinum ბარათით გადახდისას. დეტალურ ინფორმაციას მომხმარებელი მიიღებს ვებგვერდის მეშვეობით: https://studioliberty.ge/ka/studio-lifestyle/offers/details/441-tbilisi-outlet-villageსტუდიო ლიბერთის შესახებ: სტუდიო ლიბერთი ეს არის, ლიბერთი ბანკის ახალი, პრემიუმ ბანკინგის მიმართულება. სტუდიო ლიბერთიში მარტივად, ბარიერების გარეშე შეგიძლია მიიღო გამორჩეული, პრემიალური მომსახურება როგორც შენი ბიზნესის, ასევე პირადი ფინანსების სამართავად.Tbilisi Outlet Village- ის შესახებ: რეგიონში პირველი აუთლეტ ვილიჯის კონცეფცია მსოფლიოს ტენდენციებს მიჰყვება და აერთიანებს მინი-ქალაქის ტიპის, ღია ცის ქვეშ სასეირნოდ შექმნილ ქუჩებს, პრემიუმ კატეგორიის ბრენდების მრავალფეროვან არჩევანს, გასტრონომიულ სივრცეს და თანამედროვე არქიტექტურას. თბილისი აუთლეტ ვილიჯის გახსნის შემდეგ მუდმივად ემატება ახალი ბრენდები, მათ შორის ისეთებიც, რომლებიც საქართველოში ექსკლუზიურად, პირველად სწორედ აუთლეტ ვილიჯში გამოჩნდნენ. დეკემბრის ბოლოსთვის აუთლეტ ვილიჯში კიდევ რამდენიმე პრემიუმ კატეგორიის ბრენდის გახსნაა დაგეგმილი.(R)

1764138300

პარლამენტმა სებ-ის 2026-2028 -ის პოლიტიკა დაამტკიცა

დოკუმენტის წარდგენისას სებ-ის პრეზიდენტმა ოქტომბერში მაკროეკონომიკური პროგნოზების განახლებაზე განაცხადა. ცენტრალური სცენარით, ინფლაცია დროებით 3%-იანი მაჩვენებლის მაღლა შენარჩუნდება და 2025 წელს საშუალოდ 4%-ს შეადგენს.წინასწარი მონაცემებით 9 თვის საშუალო ზრდა 7.7%-ია შეადგენს. სებ-ის 2025-ის ცენტრალური პროგნოზი 7.4-ია. ნათია თურნავამ 2025-ში მპ-ის კომუნიკაციის ახალი, სცენარებზე დაფუძნებული მიდგომის დანერგვაზე განაცხადა,  რისკების მართვა დაეფუძნა შესაძლო სცენარების დეტალურ ანალიზს. პოლიტიკის გატარებისას, ეროვნული ბანკი რეაგირებს ისე, რომ იდენტიფიცირებადი რისკის რეალიზებისას ეკონომიკური დანაკარგი მინიმიზებული იყოსნათია თურნავა ლარიზაციის პოლიტიკასაც შეეხო. მისი თქმით ლარის მიმართ ნდობა იზრდება. 

1764079696

20–21 დეკემბერს Spotlight ბრუნდება - ღონისძიების წარმდგენია საქართველო...

Spotlight უკვე წლებია იქცა სივრცედ, სადაც მარკეტინგის, ტექნოლოგიების, მედიის, ბიზნესის, დიზაინისა და შემოქმედებითი ინდუსტრიების პროფესიონალები იკრიბებიან, გამოცდილების, ცოდნისა და ინსპირაციის გასაზიარებლად.წლევანდელი სპიკერების ვინაობა პირველ დეკემბერს გახდება ცნობილი.ორდღიანი ღონისძიება  25-ზე მეტ სპიკერს, მათ ინსპირაციულ ისტორიებს, მასტერკლასებს, პანელურ დისკუსიებსა და  ნეთვორქინგის შესაძლებლობას აერთიანებს.Spotlight-ი ყოველწლიურად 1500-მდე პროფესიონალს უყრის თავს.„საქართველოს ბანკისა და Spotlight-ის თანამშრომლობა უფრო მეტია, ვიდრე თანამშრომლობის ტრადიცია - ეს არის ერთობლივად გავლილი გზა, რომელიც წლიდან წლამდე ქმნის ახალი ენერგიის, ისტორიებისა და გამორჩეული იდეების გაცვლის სივრცეს. შესაბამისად, Spotlight-ი იქცა ადგილად, სადაც ინოვაცია და კრეატიულობა ერთიანდება. ამ პროცესის ნაწილად ყოფნა კი ჩვენთვის ყოველთვის მნიშვნელოვანია. მადლობა გვინდა გადავუხადოთ ამ პროექტის განხორციელებაში ჩართულ თითოეულ ადამიანს, რომლებიც ამ პლატფორმას ყოველ წელს კიდევ უფრო მეტად გამორჩეულს ხდიან. გელით Spotlight-ზე“, - აცხადებს საქართველოს ბანკის ბრენდის მიმართულების ხელმძღვანელი მარიამ ცანავა.„პროექტის ორგანიზატორებს გვჯერა, რომ შთაგონებას ძალიან დიდი ძალა აქვს. ამიტომ ვქმნით სცენას, რომელიც 2 დღის განმავლობაში ინსპირაციის ეპიცენტრი გახდება. სპიკერები მთავარ სცენაზე საკუთარ იდეებს, წარმატების და მარცხის ისტორიებს გაგვიზიარებენ და გვჯერა, რომ ეს გამოცდილება უამრავი ადამიანის ცხოვრებას სასიკეთოდ შეცვლის. გარდა ამისა, Spotlight საუკეთესო საშუალებაა ნეთვორქინგისთვის, რადგან აქ ადამიანებს შეუძლიათ იპოვონ ახალი პარტნიორები და მეგობრები. ეს ურთიერთობები კი მთელი ცხოვრება გრძელდება. საქართველოს ბანკის მთავარი გზავნილია „არ გაჩერდე“. ეს სიტყვები ძალიან ბევრ ადამიანს და ორგანიზაციას აძლევს მოტივაციას. ის, რომ საქართველოს ბანკი დგას ჩვენს გვერდით, ვფიქრობ, მთელი ინდუსტრიისთვის ნათქვამი გზავნილია, არ გაჩერდნენ, იმოძრაონ და გახდნენ უკეთესები. ჩვენ კი ამ ნდობას აუცილებლად გავამართლებთ“, - ამბობს Spotlight-ის დამფუძნებელი აკო ახალაია.ბილეთების გაყიდვა 2 დეკემბერს, 16:00 საათიდან დაიწყება. ვებგვერდებზე biletebi.ge, tkt.ge.თუ გსურთ ბილეთების შეძენა კორპორაციულად, დაუკავშირდით მარკეტერის კომერციულ სამსახურს ელ. ფოსტაზე: sales@marketer.ge.შევხვდებით Spotlight-ზე. (R)

1764075668