ღონისძიება 31 ოქტომბერს იმართება თბილისში და ერთ სივრცეში გააერთიანებს ადგილობრივ და საერთაშორისო ბიზნესებს, სტარტაპებსა და ტექნოლოგიურ ლიდერებს.ყველაზე სწრაფად მზარდი ტელეკომ კომპანია საქართველოში, სელფი მობაილი ორიენტირებულია ციფრული ეკოსისტემის განვითარებაზე და მხარს უჭერს ინიციატივებს, რომლებიც ქვეყნის ციფრული ეკონომიკის გაძლიერებასა და ბიზნესებისთვის ახალი შესაძლებლობების შექმნას უწყობს ხელს.პარტნიორობით სელფი კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს საკუთარ მისიას, გააერთიანოს ინოვაციები, ცოდნა და ადამიანები, რომლებიც ქმნიან მომავალს. eCommerce Day Georgia არის ის პლატფორმა, სადაც ბიზნესები, სტარტაპები და ტექნოლოგიური კომპანიები გამოცდილებას აზიარებენ და ერთობლივად აყალიბებენ საქართველოს, როგორც რეგიონულ ჰაბს ელექტრონული კომერციის მიმართულებით.ღონისძიების შესახებ დეტალურად: www.ecag.ge/ecommerce-day-2025
1761811429
გათამაშებაში ჩართვა მარტივია - აბონენტს შეუძლია დაადასტუროს მონაწილეობა ერთ-ერთი გზით:Ø აკრიფოს USSD კოდი *2525#Ø ჩაერთოს MyCellfie აპლიკაციითØ დარეკოს სელფის სატელეფონო ცენტრში - 110101ბილეთი ირიცხება ყოველ ჯერზე, როდესაც აბონენტი შეავსებს ბალანსს 5 ლარით. მაგალითად, ₾5 შევსებისას მიიღებთ 1 ბილეთს, ₾10 შევსებისას - 2 ბილეთს და ა.შ. იმ შემთხვევაში, თუ ბალანსი ივსება სელფის აპლიკაციით MyCellfie App, ბილეთების რაოდენობა ორმაგდება.პორტირებული აბონენტები ავტომატურად ერთვებიან გათამაშებაში და საჩუქრად იღებენ 5 ბილეთს.გათამაშება ტარდება ტელეკომპანია რუსთავი 2-ის და სელფი მობაილის Facebook გვერდის პირდაპირ ეთერში, ყოველ კვირა დღეს, 11:00 საათზე, სადაც ყოველ ჯერზე გამოვლინდება 5 გამარჯვებული და თითოეულს ერგება პრიზად ₾5000. ფინალური ეთერი შედგება 28 დეკემბერს და გათამაშდება:🏆 3 პრიზი ₾10,000🏆 1 პრიზი ₾20,000 🏆 1 პრიზი ₾50,000 🏆 მთავარი პრიზი ₾100,000დამატებითი ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე.
1761643821
პროექტის ჯამური ღირებულება შეადგენს €31.8 მლნ-ს, ხოლო ბანკის დაფინანსება წარმოადგენს მისი ძირითადი ნაწილის (€25 მლნ) უზრუნველყოფას.EBRD-ის ცნობით, ახალი სერვისცენტრი გახდება რეგიონალური ჰაბი სატვირთო მანქანებისა და მძიმე ტექნიკის მომსახურებისთვის, რაც მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს საქართველოში ამ სეგმენტის ინფრასტრუქტურას და მომსახურების ხარისხს.პროექტი ასევე მოიცავს თეგეტა აკადემიის გაფართოებას, რაც მიზნად ისახავს მძიმე ტექნიკის მექანიკოსებისა და ოპერატორების გადამზადებასა და ახალი უნარების განვითარებას, რითაც გაიზრდება სპეციალისტთა ხელმისაწვდომობა და დასაქმების შესაძლებლობები საქართველოში.EBRD-ის პროექტი ასევე მოიცავს ტექნიკურ დახმარებას და გრანტებს, კერძოდ: იურიდიული დიუ დილიჯენსი – დაფინანსებულია JECF-ის მიერ (€75,000), კორპორაციული მმართველობის გეგმის განხორციელება – SSF-ის დაფინანსებით (€125,000) და უნარების განვითარება ავტომობილების სექტორში – SSF-ის დაფინანსებით (€150,000)
1761207546
ეკონომიკის სამინისტროს ინფორმაციით, მოჰამედ ალი ალაბარმა, Emaar Properties-ის დამფუძნებელმა და მმართველმა დირექტორმა თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმის პანელურ დისკუსიაზე „საქართველო - ინვესტიციების გადაკვეთის წერტილი“ განაცხადა, რომ საბოლოოდ, ყველაფერი უკავშირდება ქვეყნის ეკონომიკური ზრდის დადებით პარამეტრებს.მოჰამედ ალიმ აღნიშნა ჩვენი ქვეყნის ეკონომიკის 9%-იან ზრდის პოზიტივზე, როცა 7%-იანიც საუკეთესოდ მიიჩნევა .მან თავისი კომპანიის საინვესტიციო პორტფელზე ისაუბრა. პირად განწყობებზე, ინტერესებზე, რაც შემდეგ ბიზნესიინტერესში გადაიზრდება ხოლმე, - .„20- ზე მეტ ქვეყანაში გვაქვს ინვესტიციები. ყველაფერი იწყება იმით, რომ ქუჩაში გავდივარ და ვსეირნობ, ვნახულობ, რამდენად კომფორტულია გარემო. ძალიან კარგი მიღება მქონდა საქართველოში. ჩვენი წვლილი, სხვა ინვესტორების მოტივირების თვალსაზრისით, ძალიან დიდია - ის გამოიწვევს დომინოს ეფექტს და ახალგაზრდა სახელმწიფოებში კონცენტრირდება ინვესტიციები.ალაბარი ბედნიერია, რომ საქართველოსთან ურთიერთობის დიდი პატივი ხვდა."ქვეყანამ მოიზიდა მდიდარი ადამიანი, რომელიც აქ ეძებს და პოულობს მშვიდობას, სტაბილურობას, კარგ ჯანდაცვას, განათლებას და ა.შ. ამიტომ ყველა უნდა გავერთიანდეთ და მხარი დავუჭიროთ ამ ძლიერ, გონივრულ ხელმძღვანელობას ქვეყანაში. ბედნიერი ვარ, რომ საქართველომ „იგლ ჰილს საქართველოს“ პროექტი მანდო“, - აღნიშნა მოჰამედ ალი ალაბარმა.
1761147600
კომპანიის კომერციული კომუნიკაციის თანახმად, მომხმარებლებს 2024 წლის 29 ნოემბრიდან 1-ელ დეკემბრამდე შეეძლოთ სასურველი ნივთის შეძენა „თიბისი ბანკის" 0%-იანი განვადებით, თუმცა, ადგილზე მისვლისას, მომხმარებელმა შეიტყო, რომ შეთავაზება რეალურად არ მოქმედებდა და განვადების პირობები იყო განსხვავებული - ყოველთვიურად მომხმარებელს ეზრდებოდა ხარჯი 1%-ით.სააგენტოს მოკვლევის შედეგად დადასტურდა, რომ კომპანიის მიერ გავრცელებული კომერციული კომუნიკაცია შეიცავდა მცდარ ინფორმაციას 0%-იან განვადებასთან დაკავშირებით, რამაც მომხმარებელში შექმნა მოლოდინი ისეთი ფინანსური უპირატესობის შესახებ, რომელიც, რეალურად, არ არსებობდა. აღნიშნული ქმედება, სააგენტოს მიერ შეფასდა, როგორც „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის 25-ე მუხლის მე-2 პუნქტით გათვალისწინებული შეცდომაში შემყვანი კომერციული საქმიანობა.GCCA-ის გადაწყვეტილებით, მოვაჭრეს დაევალა, მომხმარებელთა უფლებების აღდგენა და ინდივიდუალურად მორგებული სპეციალური შეთავაზებების გაკეთება იმავე პირობებით, რა პირობებითაც კომერციული კომუნიკაცია თავდაპირველად განხორციელდა.
1761120800
იდენტიფიცირებული მონაცემების მიხედვით - 8344 შემთხვევა, წილის მოცულობის გათვალისწინებით ან/და ტრანზაქციებში მონაწილე პირთა ერთობლივი წლიური შემოსავლების შესახებ მიღებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით, წინასწარი შეტყობინების ვალდებულების წარმოშობისთვის აუცილებელ კრიტერიუმებს არ აკმაყოფილებდა. 9 შემთხვევიდან 6 კონკურენციის კანონმდებლობით განსაზღვრულ გამონაკლისებში მოექცა, რამაც შესაბამისი პირები სააგენტოსთვის წინასწარი შეტყობინების წარდგენის ვალდებულებისგან გაათავისუფლა, ხოლო რაც შეეხება 3 შემთხვევას, სააგენტოს შეფასებით, სავარაუდოდ, ადგილი ჰქონდა კონცენტრაციის თაობაზე სააგენტოსთვის წინასწარი შეტყობინების ვალდებულებას, რომელიც მხარეთა მიერ არ შესრულებულა. შესაბამისად, აღნიშნული პირების მიმართ სააგენტომ საქმის წარმოება დაიწყო.სავალდებულო შეტყობინებას დაქვემდებარებული კონცენტრაციის GCCA-ის გვერდის ავლით, მის მიერ შესაბამისი გადაწყვეტილების მიღებამდე ან უარყოფითი დასკვნის მიუხედავად განხორციელების შემთხვევაში, შეტყობინების წარდგენის ვალდებულების მქონე პირები ჯარიმდებიან.GCCA-სთვის წინასწარ სავალდებულო წერილობით შეტყობინებას ექვემდებარება კონცენტრაცია, თუ მისი მონაწილე პირების ჯამური ერთობლივი შემოსავალი, საქართველოს ტერიტორიაზე, შეტყობინების წარმოდგენის ვალდებულების წარმოშობის წინა ფინანსური წლის მდგომარეობით 20 მილიონ ლარს აღემატება და ამასთან, კონცენტრაციის მონაწილე მინიმუმ ორი პირიდან თითოეულის ერთობლივი შემოსავალი 5 მილიონ ლარზე მეტია. კონცენტრაციის შესახებ შეტყობინების განხილვის საფასურია 5000 ლარი.GCCA-ის მიერ 2025 წელს 18 872 კონცენტრაცია გადამოწმდა. საანგარიშო პერიოდში, 15 კონცენტრაციაზე გაიცა თანხმობა, 1 შეტყობინების შესწავლა კი მიმდინარე რეჟიმშია.
1760689051
130,000-ზე მეტი დაზღვეულის ნდობა და ასეულობით ორგანიზაციის მხარდაჭერა PSP დაზღვევის გუნდის შრომის, პროფესიონალიზმისა და მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომის შედეგია.წლების განმავლობაში დაგროვილმა გამოცდილებამ, კომპანიას მისცა ახალი განვითარების შესაძლებლობები და გააჩინა ახალი ხედვა, ახალი სახელი და ახალი ენერგია „ვაიზერი“ (Wizer).ბრენდი ასახავს სიბრძნეს, გამბედაობას და გადაწყვეტილებების თავისუფლებას სწორედ იმ ღირებულებებს, რომლებზეც კომპანია აშენებს მომავალს.15 ოქტომბერს „ასკანელში“ გამართულ პრეზენტაციას ესწრებოდნენ პარტნიორი კომპანიების დამფუძნებლები და წარმომადგენლები, საქართველოს დაზღვევის ზედამხედველობის სამსახურისა და სადაზღვევო ასოციაციის წევრები, სფეროს ექსპერტები და ბიზნესის ლიდერები.ღონისძიების პრეს-ბანერი ცნობილმა ქართველმა მხატვარმა ნიკო ცეცხლაძემ შექმნა. რებრენდინგის იდეა მხატვრულად „მოძრაობის თეატრის“ მსახიობების პერფორმანსმა გააცოცხლა.PSP დაზღვევის სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარემ, სოფიო ლებანიძემ, ხაზი გაუსვა კომპანიის წვლილს ქართული სადაზღვევო სექტორის განვითარებაში და მადლობა გადაუხადა სტუმრებს მრავალწლიანი მხარდაჭერისთვის.„PSP დაზღვევის 15 წლიანი გამოცდილება გვაძლევს ძალას, რომ მომავალს ახალი ხედვით შევხედოთ.ჩვენი ახალი ბრენდი „ვაიზერი“ არის სიმბოლო ამ ხედვისა, რომელიც აერთიანებს ცოდნას, გამბედაობას და თავისუფლებას.“„ვაიზერი“ არის ბრძენი თანამგზავრი ყველასთვის, ვინც არ უშინდება ცვლილებებს, ეძებს სიმართლეს და თამამად იღებს გადაწყვეტილებებს.„ჩვენ ვაზღვევთ ყველაფერს, მაგრამ შენ ყველაფერს ნუ დააზღვევ“, - ამ სლოგანით სადაზღვევო კომპანია ვაიზერმა დღეიდან ახალი სარეკლამო კამპანია დაიწყო, რითაც დაზღვეულებს მეტი გამბედაობისკენ მოუწოდებს.უახლოეს მომავალში „ვაიზერი“ საზოგადოებას ბევრ ორიგინალურ და თანამედროვე სადაზღვევო პროდუქტს შესთავაზებს, რომლებიც ახალ სტანდარტებს დაამკვიდრებს ბაზარზე.ბრენდის მთავარი ამბიციაა, შეცვალოს სადაზღვევო ბაზრის წესები, შექმნას პროდუქტები, რომლებიც ადამიანების ცხოვრებას რეალურად ამარტივებს და მათ გადაწყვეტილებებს უფრო თავისუფალს ხდის.(R)
1760598681
H&M-სთვის თბილისში მდებარე მაღაზიის განახლება და მოდერნიზება განსაკუთრებულ მნიშვნელობას ატარებს. ქალაქი, რომელიც ცნობილია თავისი კულტურული მრავალფეროვნებით, მდიდარი ისტორიითა და მარადიული სულისკვეთებით, ასახავს იმ ღირებულებებს, რომლებიც H&M-ს მთელ მსოფლიოში შთააგონებს.რუსთაველის გამზირზე მდებარე მაღაზია, რომელიც სამ სართულზე 2,363 მ² ფართობს მოიცავს, ახლა უკვე წარმოდგენილია განახლებული ინტერიერით, ახალი განლაგებითა და გაუმჯობესებული ატმოსფეროთი - ყველა დეტალი შექმნილია მომხმარებლისთვის სასიამოვნო და შთამაგონებელი შოპინგ გამოცდილების შექმნისთვის. კოლექციები მოიცავს მოდური ტანსაცმლისა და აქსესუარების ფართო არჩევანს ქალების, მამაკაცების, მოზარდების, ბავშვებისა და ჩვილებისთვის. H&M-ის მიზანია, მაღაზიაში მომხმარებელმა საკუთარი სტილის მიუხედავად შეძლოს სასურველი ტანსაცმლის შერჩევა, - იქნება ეს კლასიკური მარადიული მიმართულება, თუ თამამი ტრენდული სამოსი.გახსნის აღსანიშნად, ადგილზე მომხმარებლებს საზეიმო ატმოსფერო დახვდათ: საჩუქრად გადაეცათ, შემოდგომის შთაგონებით სპეციალურად ამ დღისთვის შექმნილი ყვავილების თაიგულები და სავაჭრო ვაუჩერები. ამასთან, ადგილზე მოეწყო POP-UP კაფე - ადგილობრივ „ყავის ლაბორატორია Coffee Lab”-თან თანამშრომლობით. ეს პარტნიორობა ხაზს უსვამს H&M-ის ერთგულებას ადგილობრივ საზოგადოებასთან თანამშრომლობისა და კოლაბორაციის მიმართ.„რუსთაველის გამზირზე მდებარე ჩვენი მაღაზიის ხელახლა გახსნა მისი დიდი ხნის ნანატრი მოდერნიზაციის შემდეგ ჩვენთვის საამაყო მომენტია. თბილისი კულტურით, ისტორიით, გამორჩეული არქიტექტურით სავსე ქალაქია, რომელიც ცნობილია თბილი სტუმართმოყვარეობითა და შემოქმედებითი ენერგიით - ღირებულებები, რომლებიც ღრმად ეხმიანება H&M-ს. მოხარულები ვართ, რომ კვლავ ვუმასპინძლებთ ჩვენს მომხმარებლებს განახლებულ სივრცეში და ერთად გავაგრძელებთ ჩვენს მოგზაურობას საქართველოში“. ამბობს რიკარდო ვალენტე და კონსეიკაო, თურქეთის გაყიდვების ბაზრის გაყიდვების მენეჯერი.განახლებული დიზაინით, კონცეფციითა და მრავალფეროვანი ასორტიმენტით, რუსთაველის გამზირზე მდებარე მაღაზია ქართველ მომხმარებლებს გაუმჯობესებულ სავაჭრო გამოცდილებას სთავაზობს, რაც ასახავს H&M-ის მუდმივ ერთგულებას - მომხმარებლებისთვის მოდისა და ხარისხის შეთავაზება საუკეთესო ფასად, მდგრადი გზით.
1759405980
2024 წელს ბიზნეს სექტორის ბრუნვის მოცულობის 67.7% მსხვილ ბიზნესზე მოდიოდა, 15.8% — საშუალოზე, ხოლო 16.5% კი — მცირე ბიზნესზე.საქსტატის მონაცემებით, განსხვავებული განაწილება იყო პროდუქციის მთლიანი გამოშვების შემთხვევაში: მსხვილ ბიზნესზე მოდიოდა პროდუქციის გამოშვების 46.8%, საშუალოზე — 25.5%, ხოლო მცირე ბიზნესზე — 27.7%.2024 წელს საწარმოთა მიერ განხორციელებულმა საქონლისა და მომსახურების მთლიანმა ყიდვებმა — ₾114.9 მლრდ (2023 წელთან შედარებით 5.4%-ით მეტი), ხოლო გადასაყიდად განკუთვნილი საქონლისა და მომსახურების ყიდვებმა ₾71.4 მლრდ (2023 წელთან შედარებით 0.2%-ით მეტი) შეადგინა.2024 წელს ბიზნეს სექტორში დასაქმებულთა საშუალო რაოდენობა 866.2 ათასი კაცით განისაზღვრა, რაც წინა წლის მაჩვენებელზე 5.2%-ით მეტია.დასაქმებულთა მთლიანი რაოდენობიდან 43.2% ქალი იყო, ხოლო 56.8% — მამაკაცი. დასაქმებულთა მთლიანი რაოდენობის 39.4% მსხვილ ბიზნესზე მოდიოდა, 20.3% — საშუალოზე, ხოლო 40.3% — მცირე ბიზნესზე. საანგარიშო პერიოდში, დაქირავებულთა მთლიანმა რაოდენობამ 801.6 ათასი კაცი შეადგინა (2023 წელთან შედარებით 3.9%-ით მეტი), ხოლო საწარმოთა მთლიანი დანახარჯები პერსონალზე ₾19.9 მლრდ-ით განისაზღვრა (2023 წელთან შედარებით 15.3%-ით მეტი).2024 წელს, ბიზნეს სექტორში დაქირავებით დასაქმებულთა საშუალო თვიური ხელფასი ₾2024.4-ს გაუტოლდა (2023 წლის მაჩვენებელთან შედარებით გაზრდილია ₾197.2-ით), ხოლო მათ შორის ქალების ხელფასმა 1 601.4 ლარი შეადგინა (2023 წლის მაჩვენებელთან შედარებით გაზრდილია ₾156.2-ით).საწარმოთა ზომის მიხედვით საშუალო თვიური ხელფასი კი შემდეგნაირია: მსხვილი ბიზნესი – 2 297.4 ლარი საშუალო ზომის ბიზნესი – 2 443.8 ლარი მცირე ბიზნესი – 1 437.5 ლარი 2024 წელს ბიზნეს სექტორის ბრუნვის მოცულობის სტრუქტურაში ყველაზე მაღალი წილი, 34.4% ვაჭრობის (ავტომობილების და მოტოციკლების რემონტის ჩათვლით) დარგზე მოდიოდა, მეორე ადგილზე იყო ხელოვნება, გართობა და დასვენება 33.5%-იანი წილით, შემდეგ კი — დამამუშავებელი მრეწველობა 7.9%-იანი წილით, მშენებლობა — 6.6%-იანი წილით, ტრანსპორტი და დასაწყობება — 4.6%-იანი წილით, ხოლო 12.9% დანარჩენ დარგებზე განაწილდასაქსტატის მონაცემებით, 2024 წელს ბიზნეს სექტორის პროდუქციის გამოშვებაში პირველ და მეორე ადგილებს იკავებდა დამამუშავებელი მრეწველობა (18.9%) და მშენებლობა (18.7%), შემდეგ მოდიოდა ვაჭრობა (18.5%) და ტრანსპორტი და დასაწყობება (9.2%), ხოლო დანარჩენ დარგებს სტრუქტურაში ჯამურად 34.7%-იანი წილი ეკავათ.2024 წელს დასაქმებულთა რაოდენობის მიხედვით ბიზნეს სექტორში ლიდერობდნენ ვაჭრობის (საბითუმო და საცალო ვაჭრობა; ავტომობილების და მოტოციკლების რემონტი), დამამუშავებელი მრეწველობისა და ჯანდაცვის და სოციალური მომსახურების საქმიანობების დარგები, შესაბამისად, 29, 11.3 და 9.3%-იანი წილებით.სტრუქტურაში მნიშვნელოვანი წილი მოდიოდა ტრანსპორტისა და დასაწყობების (8.6%), მშენებლობის (8%), აგრეთვე ინფორმაციისა და კომუნიკაციის (5.9%) და განთავსების საშუალებებით უზრუნველყოფის და საკვების მიწოდების საქმიანობების (5.3%) დარგის საწარმოებზეც.ქვემოთ მოცემული გრაფიკი ასახავს რეგიონების (თბილისის გარდა) მიხედვით ბრუნვასა და პროდუქციის გამოშვებას (მლნ. ლარი):დასაქმებულთა რაოდენობა რეგიონების მიხედვით შემდეგნაირად ნაწილდებოდა 2024 წელს: თბილისი – 62.3% აჭარის ა.რ. – 9.8% იმერეთი – 7.3% ქვემო ქართლი – 5.7% სამეგრელო-ზემო სვანეთი – 3.6% კახეთი – 3.1% შიდა ქართლი – 2.9% მცხეთა-მთიანეთი – 1.9% სამცხე-ჯავახეთი – 1.7% გურია – 1.2% რაჭა-ლეჩხუმი და ქვემო სვანეთი – 0.3%
1759305286
„საქართველოში ყველაზე სწრაფად მზარდი ტელეკომის“ ჯილდო, სელფიმ ბოლო ერთი წლის განმავლობაში მიღწეული შედეგებისთვის მიიღო, მათ შორისაა:· 5G -ს განვითარება ქვეყნის მასშტაბით· VoLTE -ს დანერგვა· პარტნიორობის გაღრმავება Vodafone-თან· საქართველოში პირველი, ტელეკომის ლოიალობის პლატფორმის შეთავაზება· ლიდერობა ინტერნეტ პაკეტებისა და როუმინგის მიმართულებით· ინოვაციური Travel eSim-ის გამოშვება, რომელიც სულ რაღაც 4 დაწკაპუნებაში შეუძლია აიღოს ნებისმიერი ქსელის აბონენტმა.„მინდა მივულოცო სელფის აბონენტებს და გუნდს ეს საერთაშორისო აღიარება. ეს ჯილდო მკაფიო სიგნალია, რომ სწორი გზით მივდივართ - თვიდან თვემდე იზრდება სელფის მომხმარებელთა რიცხვი, მაშასადამე ნდობა ჩვენი სერვისებისადმი. წინ კიდევ ბევრი სასიამოვნო სიახლე გვაქვს,“ - განაცხადა როსტომ ტალახაძემ, CEO-მ.
1759227447
GCAP იმედი L-ის ყოფილ მფლობელებს $26.5 მლნ-ს გადაუხდის - 10 წლიანი დავ...
1761666708
ბანკების მოგება 2.4 მილიარდია - TOP 9
1761573505
შესაძლოა ციფრული ლარი აღარ დაინერგოს
1761218410
დეველოპერები რეგულაციის შერბილების ფასს ანგარიშობენ
1761321240
თეგეტა EBRD-ის €25 მლნ-იანი დაფინანსებით სატვირთოების ახალ სერვისცენტრ...
1761207546