GE EN
ბიზნესი
Wizz Air-ი 1 მილიონ ბილეთს 19.99 ევროდ ყიდის

ფასდაკლების ფარგლებში ავიაბილეთების შეძენა მომხმარებლებს დღეს, CET-ის დროით 6 დეკემბრის 00:00 საათიდან, 23:59 საათამდე შეუძლიათ. საქართველოს დროით კი, ბილეთების შეძენა 6 დეკემბრის 21:00 საათიდან, 7 დეკემბრის 20:59 საათამდე იქნება შესაძლებელი.მოგზაურობის პერიოდი შეზღუდულია და მხოლოდ 2024 წლის 15 მარტამდე არსებულ ფრენებს შეეხება.აქცია მხოლოდ wizzair.com-სა ან WIZZ-ის მობილურ აპლიკაციაზე განხორციელებულ ჯავშნებზე ვრცელდება. აგრეთვე გასათვალისწინებელია, რომ აქცია არ ვრცელდება ჯგუფურ ჯავშნებზე.

1701875580

Touch Summit-ის Startup Challenge-ის შორთლისთი ცნობილია - სამიტის გენე...

სამიტის ფარგლებში Touch Platform-მა ჰოლანდიურ ფონდებთან - Acrobator VC-სა და Crosspring-თან თანამშრომლობით, Startup Challenge გამოაცხადა, რომელში მონაწილეობაც Touch Summit-ის დამსწრე ყველა სტარტაპს შეეძლო. განაცხადების მიღება 20 ნოემბერს დასრულდა. აღსანიშნავია, რომ განაცხადები შემოვიდა არა მხოლოდ საქართველოდან, არამედ მეზობელი ქვეყნებიდან, მათ შორის აზერბაიჯანიდან, სომხეთიდან, ასევე: პოლონეთიდან, ყაზახეთიდან, ყირგიზეთიდან.გადარჩევის პროცესში ორგანიზატორების შიდა გუნდის გარდა ჩართულები იყვნენ თავად VC ფონდების წარმომადგენლები.  შედეგად კი  Touch Summit წარმოგიდგენთ 10 შერჩეულ სტარტაპს, რომელთა შორის  500 Georgia-ს მონაწილე სტარტაპებიც არიან.1. STORI2. QuickShipper3. Awork4. Gotcha Technology Inc.5. CALEN AI6. Crosscreators7. Warehouse8. Wempler9. DataStudio10. Happykidsშეგახსენებთ, რომ 10 შერჩეულ სტარტაპს ექნება შესაძლებლობა, ფინალამდე გაიაროს სპეციალური მენტორობისა და ქოუჩინგის სესიები და “დაფიჩოს” ღონისძიების GROWTH STAGE-ზე.კონფერენციის მეორე დღეს, 3 ფინალისტს მიეცემა შესაძლებლობა, სამიტის მთავარ სცენაზე, დიდი აუდიტორიის წინაშე წარდგეს. გამარჯვებული კი ღონისძიების დახურვის ცერემონიალზე გამოვლინდება.ინფორმაციისთვის, Startup Challenge-ში გამარჯვება ნიშნავს, რომ სტარტაპი მიმზიდველია დასავლური VC-ების უმეტესობისთვის! თუმცა, კონკურსის მოგება არ იძლევა დაფინანსების 100%-იან გარანტიას, რადგან, საინვესტიციო გარიგების პირობების განხილვა თავად ინვესტორთან მოხდება.„მოხარული ვართ, რომ Touch Summit-ის მხარდაჭერით სტარტაპებს ვაძლევთ  განსაკუთრებულ შესაძლებლობას აძლევს – Acrobator VC და Crosspring-ისგან  მოიზიდონ 1 მილიონ ევრომდე მოცულობის ინვესტიცია. კონკურსში მონაწილეობას იღებდნენ სტარტაპები, რომლებიც სხვადასხვა სექტორში B2B (ან B2C) AI/ML პროგრამული უზრუნველყოფის, მათ შორის კიბერუსაფრთხოების, ფინ-ტექნიკის, ინფრასტრუქტურის, სინთეზური მედიისა და მონაცემთა გადატვირთვის ტექნოლოგიების მიმართულებით მუშაობენ და დაინტერესებულნი არიან ვენჩურული ფონდებიდან ინვესტიციის მოზიდვით. განსაკუთრებით მოხარული ვართ, რომ Startup Challenge- ის შორთლისთში მოხვდა 500 Georgia-ს მე-3 და მე-5 ნაკადის 4 სტარტაპი: STORI ; Quickshipper, Gotcha , Awork . მათ უკვე მიიღეს ძალიან კარგი გამოცდილება და ეს აისახა კიდეც მათი კომპანიების წარმატებაზე. რაც შეეხება ამ Startup Challenge-ს მათსაც, ისევე როგორც დანარჩენ შორთ ლისთში მყოფ კომპანიებს  საინტერესო გამოცდილების  მიღებასა და ვუსურვებთ“,- აცხადებენ საქართველოს ბანკში.რაც შეეხება თავად სამიტს: ორგანიზატორების მოლოდინით ღონისძიებას 100-ზე მეტი ინვესტორი და სტარტაპი (VC’s & Angels) დაესწრება რეგიონიდან, ასევე აღმოსავლეთ ევროპის, შუა აზიის და EMEA რეგიონებიდან.Touch Summit-ს ექნება 3 სცენა: მომავლის, განვითარების და სტარტაპ და საინვესტიციო ისტორიების.პროგრამა დილიდან გვიან საღამომდე დატვირთული იქნება პრეზენტაციებით, პანელური დისკუსიებით, ვორქშოფებით, შეხვედრებით, მენტორშიფ სესიებით, საერთო სამუშაო სივრცით, ბევრი ინსპირაციით, აღმოჩენებით და ახალი კავშირებით.წლევანდელი სამიტის მიზანია კიდევ უფრო საერთაშორისო გახდეს ღონისძიება მოწვეული სპიკერების, დელეგატების, დამსწრე სტარტაპებისა და ინვესტორების მიმართულებით და კიდევ უფრო მეტად შეუწყოს ხელი ადგილობრივი პროფესიონალებისა და სტარტაპ ეკოსისტემის განვითარებას.სამიტზე წარმოდგენილი იქნებიან სპიკერები ისეთი წამყვანი კომპანიებიდან მთელი მსოფლიოს მასშტაბით როგორიცაა: Google,  Meta, IDEO, ReadyPlayerMe, NVIDIA, Spotify, MIRO, Sandbox, Cloudflare, Brain.Space, Breakfast.app, Dutch Digital Design, Launch Code, Unit9  და ბევრი სხვა.

1701869661

საქართველოსა და ომანს შორის საჰაერო მიმოსვლის შესახებ შეთანხმება გაფორ...

აღნიშნული შეთანხმება, ავიაკომპანიებისთვის მიმზიდველს გახდის საქართველოსა და ომანს შორის შორის პირდაპირი რეგულარული ფრენების განხორციელებას და ხელს შეუწყობს როგორც ფრენების არეალის გაფართოებას, ისე ტურიზმისა და ქვეყნებს შორის სავაჭრო-ეკონომიკური ურთიერთობების გაღრმავებას.შეთანხმება ძალაში, ორივე მხარის მიერ შიდასახელმწიფოებრივი პროცედურების დასრულების შემდეგ შევა. მასზე მუშაობა საქართველოსა და ომანის სასულთნოს შორის 2014 წელს დაიწყო. ამავე წელს, ხელი მოეწერა ურთიერთგაგების მემორანდუმს და განხორციელდა ხსენებული შეთანხმების პარაფირება.საჰაერო მიმოსვლის შესახებ შეთანხმება ეფუძნება ლიბერალურ პრინციპებს და არ ითვალისწინებს შეზღუდვებს დანიშნული ავიაკომპანიების რაოდენობასა და დანიშნულების პუნქტებზე. ამასთან, დანიშნულ ავიასაწარმოებს უფლება აქვთ თავად განსაზღვრონ ფრენების ტევადობა და სიხშირე საკუთარი შეხედულებისამებრ.შეთანხმების ხელმოწერა საუდის არაბეთის სამეფოს ქალაქ ერ-რიადში სამოქალაქო ავიაციის საერთაშორისო ორგანიზაციის (ICAO) ეგიდით მიმდინარე საერთაშორისო სამოქალაქო ავიაციის მოლაპარაკებების (ICAN 2023)  ფარგლებში გაიმართა.#ican2023 საუდის არაბეთში 7 დეკემბრის ჩათვლით გაგრძელდება.

1701867542

ქართული ავიაკომპანიები რეგულარულ რეისებს თურქეთის ნებისმიერ ქალაქში შე...

სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს ცნობით, მემორანდუმის ფარგლებში განახლებული დანართის თანახმად, ქართულ ავიაკომპანიებს უფლება ექნებათ რეგულარული ფრენები განახორციელონ შეუზღუდავად, თურქეთის ნებისმიერი ქალაქის მიმართულებით. აქამდე, რეგულარული ფრენების განხორციელება მხოლოდ სტამბოლის, ანტალიის, ანკარას და ტრაბზონის მიმართულებით იყო შესაძლებელი. რაც შეეხებათ თურქული მხარის ავიაკომპანიებს, როგორც წინამორბედი, ისე განახლებული შეთანხმების დანართის ფარგლებში, მათ რეგულარული საჰაერო მიმოსვლის განხორციელების შესაძლებლობა საქართველოს სამივე საერთაშორისო აეროპორტის მიმართულებით აქვთ.სააგენტოში მიაჩნიათ, რომ თურქეთის ყველა საერთაშორისო აეროპორტის გახსნა ახალ შესაძლებლობებს გაუხსნის ქართულ ავიაკომპანიებს სამგზავრო და სატვირთო ოპერირების განხორციელების კუთხით.საქართველოსა და თურქეთის რესპუბლიკის საავიაციო ხელისუფლებების წარმომადგენლების მოლაპარაკებები საუდის არაბეთის სამეფოს ქალაქ ერ-რიადში, სამოქალაქო ავიაციის საერთაშორისო ორგანიზაციის (ICAO) ეგიდით მიმდინარე საერთაშორისო სამოქალაქო ავიაციის მოლაპარაკებების (ICAN 2023)  ფარგლებში გაიმართა. ICAN 2023 საუდის არაბეთში 7 დეკემბრის ჩათვლით გაგრძელდება.

1701867257

GCAP-ის ლუდის ბიზნესმა 22%-იანი შემოსავლის ზრდა აჩვენა

GCAP-ის განმარტებით შემოსავლების ზრდა ტურიზმის ძლიერი აღდგენითა და მაღალი მოთხოვნის გამო, პროდუქციის ფასების ზრდითაა გამოწვეული.ლუდის გაყიდვები 3Q23-ში (ჰექტოლიტრით)  0.6%-ით გაიზარდა (9M23-ში კი 7.1%-ით).ლიტრის საშუალო ფასი ლარში 3Q23-ში (ლუდისა და ლიმონათის საშუალო ფასი) წინა წელთან შედარებით 11.4%-ით გაიზარდა (9.7%-ით მეტი 9M23-ში).საოპერაციო ხარჯები GCAP-ის ლუდის ბიზნესმა მესამე კვარტალში 29.8%-ით შეამცირა და 29.4%-ით 9M23-ში, რაც მათი თქმით, ლუდის და სადისტრიბუციო ბიზნეს ხაზებში სტრუქტურული ცვლილებებითაა გამოწვეული.შესაბამისად, 3Q23-ში ბიზნესის EBITDA წინა წელთან შედარებით 12.7%-ით გაიზარდა 7.9 მლნ ლარამდე (+27.1% y.y 18.2 მლნ ლარამდე - 9M23-ში).GCAP-ის ლუდის ბიზნესი ლუდსა და ლიმონათს აწარმოებს და ფლობს ათწლიან ექსკლუზიურ ლიცენზიას Heineken-ისგან, საქართველოში Heineken-ის ბრენდების ლუდის საწარმოებლად.2022 წელს GCAP-ის ლუდის ბიზნესს ბაზრის დაახლოებით 22% ეჭირა. ბიზნესის ბრენდები მოიცავს Heineken, ICY (მისი ფლაგმანი ლუდის ძირითადი ბრენდი), Black Lion (ქართული ხელნაკეთი ლუდის მწარმოებელი, რომელიც ჯგუფმა 2018 წელს შეიძინა), ყაზბეგი, რომელიც 2019 წელს შეიძინა, ლუდი Amstel და Krusovice, რისთვისაც ბიზნესმა ლიცენზია 2019 წელს შეიძინა და Kayaki (ჯგუფის მსუბუქი ლუდის ბრენდი).2019 წელს ბიზნესმა მიიღო Heineken-ის კომერციული პარტიების მოდუღების ლიცენზია, ხოლო ადგილობრივად მოხარშული ლუდი Heineken მაღაზიებში 2019 წლის აგვისტოდან არის ხელმისაწვდომი.

1701863908

სელფი მობაილმა საკრედიტო რეიტინგი BB-/Stable მიიღო

„მოხარული ვარ, რომ სელფი მობაილის მიღწევები და უახლოესი მომავლის გეგმები სწორად ითარგმნა წარმატებულ საკრედიტო რეიტინგში. რესპექტაბელური ევროპული სარეიტინგო სააგენტოსგან მიღებული ეს შეფასება, დაეხმარება კომპანიას კიდევ უფრო ხელსაყრელი პირობებით მოიზიდოს ფინანსური რესურსი, რომელსაც მიმართავს ქსელის გაფართოებისთვის და მომხმარებლისთვის კიდევ უფრო მეტი ღირებულების შექმნისთვის. მინდა მივულოცო ჩემს კოლეგებს სელფიში ეს მნიშვნელოვანი აღიარება და მადლობა გადავუხადო სარეიტინგო სააგენტოსთან მუშაობაში შეტანილი წვლილისთვის,“ განაცხადა სელფი მობაილის გენერალურმა დირექტორმა ვასილ ბერიშვილმა.

1701858187

,,თეგეტამ“ „გალტ & თაგარტის“ მხარდაჭერით $30 მლნ–ის ექვივალენტი ობლიგა...

“თეგეტას” მიერ, $30 მილიონი აშშ დოლარის ეკვივალენტის პროგრამა 3 ინდივიდუალურ ემისიად დაიგეგმა. პროგრამის ფარგლებში, კომპანიამ 2023 წლის აპრილში პირველად გამოუშვა უცხოურ ვალუტაში დენომინირებული, 20 მილიონი აშშ დოლარისა და 5 მილიონი ევროს 2-წლიანი ობლიგაციები, ხოლო ამავე წლის დეკემბერში გამოუშვა და სრულად განათავსა 4 მილიონი ევროს 2-წლიანი ობლიგაციები. აშშ დოლარში დენომინირებული ობლიგაციების საპროცენტო განაკვეთი ფიქსირებულ წლიურ 8.50%-ს შეადგენს, ხოლო ევროში დენომინირებული ორივე ტრანზაქციისთვის - 7.00%-ს. „თეგეტას“ გეგმით, ობლიგაციების ემისიის შედეგად მობილიზებული თანხა სრულად მოხმარდა ჰოლდინგის არსებულ საბანკო სასესხო ვალდებულებების რეფინანსირებას, რის შემდეგაც მნიშვნელოვნად გაუმჯობესდა კომპანიის დაფინანსების პირობები, მათ შორის, ვალდებულებების ვადიანობის და ლიკვიდურობის პროფილი.„გალტ & თაგარტი“ წარმოადგენდა „თეგეტას“ ექსკლუზიურ განთავსების აგენტს უცხოურ ვალუტაში დენომინირებული ობლიგაციების სრული პროგრამისთვის და ამასთან, ერთადერთ საინვესტიციო ბანკს, რომელსაც ადგილობრივ ბაზარზე, ევროში დენომინირებული ობლიგაციების შეთავაზება გაუკეთებია.აღსანიშნავია, რომ პროგრამის მიმართ და განსაკუთრებით, ევროს ობლიგაციების შეთავაზებებისთვის, საკმაოდ მაღალი დაინტერესება იყო ინვესტორების მხრიდან. შედეგად ობლიგაციები შეძენილი აქვს 194-მდე ქართველ და უცხოელ ფიზიკურ პირს, რაც ინვესტორთა ბაზის მაღალ დივერსიფიკაციაზე მიუთითებს (აქედან, 80-მდე წარმოადგენს ევროს ობლიგაციების ინვესტორს).„თეგეტა“ კაპიტალის ბაზრის ერთ-ერთი ყველაზე აქტიური მონაწილეა. მან ფიზიკური ინვესტორებისთვის შეთავაზებული ამ საბოლოო ემისიით ფასიანი ქაღალდების მე-6 ემისია განახორციელა.ვახტანგ კაჭარავა, „თეგეტა ჰოლდინგის“ აღმასრულებელი დირექტორი: „წელს ეს უკვე „თეგეტას“ მეოთხე ემისიაა. აღსანიშნავია, რომ თეგეტას ფასიანი ქაღალდების მიმართ მოთხოვნა ბაზარზე 2-ჯერ დიდი იყო ვიდრე შეთავაზებული მოცულობა. ეს ფაქტი მაღალ ნდობასა და კომპანიის მიმართ დადებით სამომავლო მოლოდინებზე მიუთითებს. „თეგეტას“ სამომავლო სტრატეგია საერთაშორისო ბაზრებზე წარმომადგენლობების გაძლიერებას ისახავს მიზნად, შესაბამისად, ფასიანი ქაღალდების განთავსება უცხოურ ვალუტაში მოხდა. ეს გადაწყვეტილება სრულად პასუხობს უცხოურ ბაზრებზე კომპანიის განვითარების სტრატეგიას. ყველა დოკუმენტი, რომელიც საჯარო ობლიგაციების ემისიის ფარგლებში მომზადდა, საჯაროა და ხელმისაწვდომია დაინტერესებული პირებისთვის. „თეგეტასათვის“, როგორც ქვეყნის ერთ-ერთი მსხვილი ბიზნესისთვის, მნიშვნელოვანია ქვეყანაში კაპიტალის ბაზრის განვითარება. გვინდა, ჩვენი წვლილი შევიტანოთ ამ პროცესში. ერთი მხრივ, ეს ფინანსურად მომგებიანია კომპანიისთვის, ხოლო, მეორე მხრივ, კი ნათლად აჩვენებს „თეგეტა ჰოლდინგის“, როგორც სანდო პარტნიორის, წინსვლასა და ბიზნესის განვითარების მასშტაბს“.ლევან შავკაციშვილი, „გალტ & თაგარტის” გენერალური დირექტორი: „მოხარული ვარ, რომ „გალტ & თაგარტი“ წარმოადგენდა პირველი ობლიგაციების მულტისავალუტო პროგრამის ექსკლუზიურ პარტნიორს საქართველოში და ქვეყნის უმსხვილეს საავტომობილო ჰოლდინგურ კომპანიას, „თეგეტა ჰოლდინგს“ შესაძლებლობა მისცა წარმატებით გამოეშვა ქვეყანაში პირველი, ევროში დენომინირებული კორპორატიული ობლიგაციები. ვიმედოვნებთ, მომავალში ჩვენი თანამშრომლობის ფარგლებში კიდევ არაერთი მსგავსი, ბაზრისთვის ინოვაციური გარიგება წარმატებით განხორციელდება. ჩვენი ამოცანაა, შევძლოთ კომპანიებისთვის დაფინანსების სტრუქტურის გაუმჯობესება და დივერსიფიკაცია კონკურენტულ პირობებში. ხაზს გავუსვამ, რომ „გალტ & თაგარტი“ საქართველოს ბაზარზე ლიდერი საინვესტიციო ბანკია, რომელსაც უნიკალური გამოცდილება აქვს სავალუტო ობლიგაციების გამოშვება-განთავსებაში. ჩვენ საინტერესო გეგმები გვაქვს უახლოეს მომავალში. ვფიქრობთ, არაერთ სხვა საინტერესო პროდუქტს შევთავაზებთ როგორც პოტენციურ ინვესტორებს, ასევე კომპანიებს.“

1701855865

კონკურენციის სააგენტო საწვავის და სამშენებლო ბაზრებზე ორ კონცენტრაციას...

სააგენტოს მიერ მიღებული და დამუშავებული მასალებიდან დადგინდა, რომ შპს „რეპსოლი" საავტომობილო საწვავით ვაჭრობის ბაზარზე მოქმედებს, ხოლო შპს „იბერკომპანი" ავტოგასამართი სადგურების ოპერირებისა და იჯარით გაცემის ბაზარზე. ეროვნულ დონეზე საცალო ბაზრის მოცულობამ 2022 წელს შეადგინა 1 311 160 ათასი ლიტრი, საცალო ბაზარზე მოქმედი კომპანიების რაოდენობა - 487, საცალო ბაზარზე მოქმედი ავტოგასამართი სადგურების რაოდენობა - 1250, ბაზრის კონცენტრაციის მაჩვენებელი ჰერფინდალ-ჰირშმანის ინდექსი HHI=949.7, რაც დაბალკონცენტრირებული ბაზრის მაჩვენებელია. შესაბამისად, კონკურენციის სააგენტომ შპს „რეპსოლის" მიერ შპს „იბერკომპანის" საკუთრებაში არსებულ 4 ავტოგასამართ სადგურზე კონტროლის მოპოვების გზით განსახორციელებელ კონცენტრაციაზე თანხმობა გასცა.რაც შეეხება მეორე კონცენტრაციას - შპს „მნკორპი"  ფეროშენადნობთა რეალიზაციის სფეროში ოპერირებს, ხოლო შპს „ლექსველი" სამშენებლო-დეველოპერულ სექტორში. სააგენტოს მიერ განხორციელებული ანალიზის შედეგად დადგინდა, რომ საცხოვრებელი და არასაცხოვრებელი შენობების მშენებლობის ბაზარზე 2022 წლის ბრუნვის მოცულობამ 8 084 435 501 ლარი შეადგინა, ბაზრის კონცენტრაციის მაჩვენებელი - ჰერფინდალ-ჰირშმანის ინდექსი HHI=63.96, რაც დაბალკონცენტრირებული ბაზრის მაჩვენებელია. გამომდინარე იქიდან, რომ შპს „მნკორპი" კონცენტრაციის განხორციელებამდე არ მოქმედებს საცხოვრებელი და არასაცხოვრებელი შენობების მშენებლობის შესაბამის ბაზარზე, კონცენტრაციის განხორციელების შედეგად ადგილი არ ექნება კონცენტრაციის - HHI ინდექსის ცვლილებას.საქართველოს კონკურენციის ეროვნული სააგენტოს გადაწყვეტილებით, აღნიშნული კონცენტრაციები ეფექტიან კონკურენციას არსებითად არ ზღუდავს და  კონკურენტულ გარემოსთან თავსებადია.2023 წლის 9 თვეში, საქართველოში რეგისტრირებული 22 459 კომპანიის კონცენტრაცია იქნა გადამოწმებული. დღეის მდგომარეობით,  სააგენტომ 8 კონცენტრაციაზე თანხმობა გასცა

1701851832

ქარქაშაძე: ქუთაისის აეროპორტი ადგილობრივ ბიზნესში ერთ-ერთი მთავარი კონ...

,,ჩვენს აეროპორტს საკმაოდ ორიგინალური, ავიაციაზე ორიენტირებული და  სრულიად განსხვავებული კონცეფციის მქონე  კვების ობიექტი შეემატა. კიდევ უფრო მეტად გვახარებს, ის ფაქტი, რომ ახალი, კონცეპტუალური კვების ობიექტი ადგილობრივია. კონცეფცია 3 მიმართულებას აერთიანებს და რაც მთავარია, არის ქართული, ადგილობრივი ბრენდი და ასევე, ადგილობრივი მეწარმეების და მცირე მარნების ხელშეწყობას ისახავს მიზნად. ჩვენ ხელს ვუწყობთ აეროპორტში ადგილობრივი ბიზნესის განვითარებას და რაც მთავარია, ვაგრძელებთ ვიყოთ რეგიონის ეკონომიკაში ერთ-ერთი მთავარი კონტრიბუტორი,-‘’ამბობს ირაკლი ქარქაშაძე.კვების ახალ კონცეპტუალურ სივრცეს სხვა ობიექტებისგან გამოარჩევს მისი ვიზუალური მხარე,  რომელიც  ავიაციასთან დაკავშირებული დეტალებითაა შეფუთული და შესაბამის პირველად შთაბეჭდილებას ახდენს აეროპორტის მგზავრებზე.,,ჩვენს აეროპორტს საშუალოდ ყოველდღიურად, 4500 მგზავრი სტუმრობს. წლის ბოლომდე კი მილიონ 7000-მდე მგზავრი გვეყოლება. ეს რიცხვი მომავალი წლიდან კიდევ უფრო გაიზრდება, რადგან ახალი მიმართულებები და ავიაკომპანიები გვემატება. ინტერესი ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტის მიმართ მზარდია და შესაბამისად აუცილებელია, რომ  ინფრასტრუქტურა და სერვისი იყოს მაღალი სტანდარტის, რასაც ჩვენ პარტნიორებთან ერთად აეროპორტის მგზავრებს შევთავაზებთ,-‘’აცხადებს საქართველოს აეროპორტების გაერთიანების დირექტორი.AIR FOOD ერთ კონცეპტუალურ სივრცეში აეროპორტის მგზავრებს 3 ტიპის მომსახურებას სთავაზობს: ბარის ტიპის მომსახურებას,  სადაც წარმოდგენილია კოქტეილები, ადგილობრივი წარმოების პრემიუმ ხაზის ალკოჰოლური სასმელები, სწრაფი კვების ობიექტს, სადაც იყიდება Food box-ები ე.წ. take away მომსახურებით და შესაძლებელია მგზავრმა გაფრენისას თან წაიღოს, ასევე AIR FOOD-ის მომხმარებელს  საშუალება აქვს სხვადასხვა ტიპის სენდვიჩები, ჰოთდოგები და გამომცხვარი პროდუქტების ნაირსახეობა დააგემოვნოს. 

1701848766

სელფის კორპორაციული კლიენტები ოპტიმოს პაკეტებზე სპეციალური პირობებით ი...

ოპტიმო მენეჯერული აღრიცხვის ქართული პროგრამაა, რომელიც შეიქმნა მაღაზიებისა და კვების ობიექტების სამართავად. მოქნილი ფუნქციონალით ის ამარტივებს  გაყიდვებისა და მარაგების მენეჯმენტს. ოპტიმოს დახმარებით, ნებისმიერი ადგილიდან და ნებისმიერი მოწყობილობით მარტივადაა შესაძლებელი ბიზნესის მართვა და კონტროლი.ოპტიმოს მომხმარებელი სარგებლობს პერსონალური მხარდაჭერით და საქართველოს მასშტაბით სადღეისოდ უკვე 2,500-ზე მეტ კომპანიას ემსახურება.„სელფის მიზანია გახდეს მისი კორპორაციული კლიენტების ბიზნესპარტნიორი და მათ შესთავაზოს  თანამედროვე ციფრული ტექნოლოგიები და პლატფორმები, მათი ბიზნესის მხარდასაჭერად.. მოხარული ვარ, რომ ჩვენი პარტნიორების სიის სათავეში ისეთი ორგანიზაცია მოექცა, როგორიცაა ოპტიმო - მოქნილი, მომხმარებელზე ორიენტირებული შეთავაზებით და, რაც მთავარია ადგილობრივი, რაც იმას ნიშნავს რომ საუკეთესოდაა  მორგებული ჩვენი ბაზრის მოთხოვნებს, ისევე როგორც საუკეთესოდ ეხმიანება სელფის, როგორც ქართული მობილური ოპერატორის მისწრაფებებს. ეტაპობრივად, სელფის კორპორაციული კლიენტები მიიღებენ წვდომას სულ უფრო ახალ გადაწყვეტებზე და შედეგად სელფის ციფრული ეკოსისტემა მათთვის კიდევ უფრო მომგებიანი გახდება“, განაცხადა სელფის ბიზნესოპერაციების დირექტორმა მალხაზ ჟორჟიკაშვილმა.

1701768284