ოქრო NYMEX(უნც.)  1307.60  -0.49%    |    პლატინა (უნც.)  908.90  -0.48%    |    ვერცხლი (უნც.)  16.34  -0.91%    |    პალადიუმი NYMEX  964.20  +0.22%    |    ნიკელი (ტონა)  13787.5  -1.32%    |    ალუმინი (ტონა)  2329.7  -0.62%    |    ნავთობი (Brent)  73.81  -3.10%    |    გაზი(NYMEX)  2.719  -0.80%    |    შაქარი LIFFE (ტონა)  11.36  -0.18%    |    ყავა(Robusta), USD (ტონა)  119.97  -0.62%    |    ხორბალი (ტონა)  519.25  +1.38%    |   
 USD 2.4491        EUR 2.8711        GBP 3.271        RUB 3.9712        UAH 0.939        AZN 1.4487        AMD 5.0738      
gbc.ge
Eng
შესვლა    რეგისტრაცია
მომხმარებელი
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი?
ინფორმაციის გამოწერის პირობები
კომპანიის სიახლეები << უკან
ხაზარაძე: ანაკლიის პორტთან შეიქმნება განსაკუთრებულ რეჟიმში მოქმედი ადმინისტრაციული ერთეული
12 ოქტომბერი, 2017, 18:53
ხაზარაძე: ანაკლიის პორტთან შეიქმნება განსაკუთრებულ რეჟიმში მოქმედი ადმინისტრაციული ერთეული

თბილისი (GBC) -  ეს არის პროექტი, რომელიც მთლიანად ცვლის სამეზობლოს ეკოგარემოს, - განაცხადა "ანაკლია ჰოლდინგის" დამფუძნებელმა მამუკა ხაზარაძემ. 

მან ბიზნესმენებს პროექტის მიმდინარეობის შესახებ მიაწოდა ინფორმაცია. აღნიშნა, რომ თანამედროვე ტექნოლოგიების ფაზაში პორტს აღარ სჭირდება 1000 ჰა მიწა განვითარებისთვის, რადგანაც დღეს პორტები  დიდ სოფტ-კომპანიას წარმოადგენენ, რომელიც ითვლის, ანაწილებს და ოპტიმიზაციას  უკეთებს მოძრაობას და ლოგისტიკას.  სწორედ ამიტომ, ანაკლიის ღრმაწყლოვან პორტს დაეთმობა 340 ჰა ტერიტორია, სადაც განვითარდება 100 მლნ ტონა ტვირთის  მომსახურე პორტი.

რაც შეეხება დანარჩენ ტერიტორიას, აქ  მოეწყობა განსაკუთრებულ რეჟიმში მოქმედი ადმინისტრაციული ერთეული, რომლისთვისაც დაიწერება სპეციალური ორგანული კანონი. კანონის შექმნაში კი,  საერთაშორისო ექსპერტებიც ჩაერთვებიან. 

"ეს საინტერესოს გახსნის ამ ქვეყანაში არამხოლოდ სატრანსპორტო   მიმართულებით ამ ადგილს,  არამედ საწარმოო და ლოგისტიკური ცენტრებისთვისაც", - აღნიშნა მამუკა ხაზარაძემ.  

ბიზნესმენი ამბობს, რომ I ფაზის ღირებულება არის 540 მილიონი და ბიზნესგეგმაში  არ არის გათვალისწინებული  არც ერთი ჩინური კონტეინერი.

"ვქმნით ახალ შესაძლებლობას საქართველო გახდეს იდეალური ლოგისტიკური და სატრანსპორტო ჰაბი... ჩვენი ბიზნესგეგმა არ ითვალისწინებს არც ერთ კონტეინერს ჩინეთიდან, დაფუძნებლია მხოლოდ იმ ტვირთებზე, რომელიც არის ჩვენს გარშემო. ჩვენ ბანკებს ვაჩვენეთ ძალიან პესიმისტური სურათი და ის საკმარისია უკვე დაფინანსებითვის. თუმცა ვიცით, რომ ჩინეთი ევროპაში უშვებს 350 მლნ ტონა ტვირთს და როგორც კი ეს პორტი იქნება, ნებისმიერი 1 % რომელიც წამოვა ამ მიმართულებით აორმაგებს პირველი და შემდეგი ფაზების სიმძლავრეს", - აღნიშნა მამუკა ხაზარაძემ. 

პრეზენტაციაზე აღინიშნა, რომ ანაკლიის პორტის პირველი პროექტი 1966 წელს გაკეთდა და ჯერ კიდევ საბჭოთა კავშირის პერიოდში, ნავსადგურის განვითარების  3 სხვადასხვა პროექტი მომზადდა. 

 

 

მსგავსი სტატიები
გამოკითხვა
სიახლეების არქივი
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
სპონსორები