ოქრო NYMEX(უნც.)  1.303.95  +0.68%    |    პლატინა (უნც.)  835.85  +1.12%    |    ვერცხლი (უნც.)  15.383  +1.40%    |    პალადიუმი NYMEX  1.523.60  +0.59%    |    ნიკელი (ტონა)  12.987.5  +0.62%    |    ალუმინი (ტონა)  1.908.5  +0.33%    |    ნავთობი (Brent)  66.98  -0.37%    |    გაზი(NYMEX)  2.830  -0.91%    |    შაქარი LIFFE (ტონა)  12.40  -0.16%    |    ყავა(Robusta), USD (ტონა)  96.97  -0.19%    |    ხორბალი (ტონა)  451.38  -0.14%    |   
 USD 3.3189        EUR 3.9996        GBP 4.4311        RUB 4.3845        UAH 1.1675        AZN 1.9523        AMD 6.5225      
gbc.ge
Eng
შესვლა    რეგისტრაცია
მომხმარებელი
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი?
ინფორმაციის გამოწერის პირობები
კომპანიის სიახლეები << უკან
რკინიგზა ბონდების რეფინანსირების გზებს ეძებს
27 ოქტომბერი, 2020, 18:20
რკინიგზა ბონდების რეფინანსირების გზებს ეძებს
თბილისი (GBC) - სახელმწიფო კომპანია საქართველოს რკინიგზა 500 მლნ დოლარის ბონდების რეფინანსირებას განიხილავს, თუმცა პანდემიის გამო კაპიტალის ბაზრებიდან თანხების მოძიება გართულებულია. G&T-ის ინფორმაციით, რკინიგზას რეფინანსირებისთვის მოლაპარაკებები უკვე დაწყებული აქვს.

სახელმწიფო კომპანიას ვალდებულების გასტუმრება 2022 წელს უწევს.

„კომპანიას თანხის მოზიდვა კაპიტალის ბაზრებიდან შეუძლია, თუმცა კორონავირუსის კრიზისიდან გამომდინარე პირობები არც თუ ისე ხელსაყრელია. რკინიგზას თანხების მოძიება იმ საერთაშორისო საფინანსო კომპანიებიდან შეუძლია, რომლებიც საქართველოში ოპერირებენ. ცოტა ხნის წინ რეფინანსირებისთვის $250 მლნ მოიზიდა GOGC-მ, თუმცა ნავთობისა და გაზის კორპორაციისგან განსხვავებით, რკინიგზის ფინანსური მაჩვენებლები სიჯანსაღეს არ აჩვენებს, ამასთან რკინიგზას ორჯერ მეტი თანხა სჭირდება ვიდრე კორპორაციას“, - აღნიშნავს G&T.

ამასთან, რკინიგზას დარღვეული აქვს ბონდების აღების პირობები, რომლის მიხედვითაც კომპანიის ვალისა და EBITDA-ს შეფარდება იმაზე უარესია, ვიდრე ეს პირობებით იყო გათვალისწინებული
მსგავსი სტატიები
გამოკითხვა
სიახლეების არქივი
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
სპონსორები