თბილისი (GBC) – 2021 წლის ფინანსური ანგარიშგების მიხედვით შპს ,,პრესტიჟის’’ (ისი-პარი) ამონაგები პანდემიურ წელთან (2020) შედარებით 43.2%-ით იზრდება და 41.9 მლნ ლარი უფიქსირდება. კომპანიამ თითქმის იგივე წილით გაზარდა (42.3%) რეალიზებული საქონლის თვითღირებულების (რ.ს.თ) ხარჯი და 22.3 მლნ ლარი დააფიქსირა.
ამ პერიოდში კომპანიამ 44.3%-ით გაზარდა საერთო მოგება და 19.7 მლნ ლარი დააფიქსირა.
,,ისი პარის’’ 20%-ით 10.2 მლნ ლარამდე გაეზარდა გაყიდვებისა და კომერციული ხარჯები,ხოლო 36.9%-ით 2.5 მლნ ლარამდე საერთო და ადმინისტრაციული ხარჯები.კომპანია 2021 წლის მდგომარეობით ასაქმებდა 277 თანამშრომელს და იგი ქვეყანაში 19 მაღაზიითაა წარმოდგენილი.
კომპანიამ 10.2%-ით 19.9მლნ ლარამდე გაზარდა აქტივები, ხოლო 107%-ით 8.8მლნ ლარამდე გაზარდა კაპიტალი.
შპს პრესტიჟი დაარსებულია 2004 წელს და იგი დღემდე ოპერირებს ,,ისი პარი’’-ს სახელით.
კომპანიის ძირითადი საქმიანობაა კოსმეტიკური და პარფიუმერიული პროდუქტით საცალო და საბითუმო ვაჭრობა. ისი პარის მაღაზიებში 150-ზე მეტი პარფიუმერიული სახელია წარმოდგენილი: Chanel, Sisley, Shiseido, YSL, Lancome, Cartier, Hermes, Bvlgari, Narciso Rodriguez, Ellie Saab, Marc Jacobs, Chloe, Gucci, Dolce&Gabbana, Burberry, J.P. Gaultier, I. Miyake, C. Herrera, Versace, Davidoff, CK და სხვა.
კომპანიის მფლობელთა სტრუქტურა შემდეგია:
ლევან მარგველაშვილი 25%; პაატა გიგაური 25%; გიორგი მედულაშვილი 25%; დავით მედულაშვილი 25%;
ისი პარი ფ/ა |
2021 |
2020 |
% |
ამონაგები |
41.9 |
29.3 |
43.2 |
რ.ს.თ |
(22.3) |
(15.7) |
42.3 |
საერთო მოგება |
19.7 |
13.6 |
44.3 |
კომერც. ხარჯები |
(10.2) |
(8.5) |
20 |
ადმინის. ხარჯები |
(2.5) |
(1.8) |
36.9 |
წმინდა მოგება |
7.6 |
(0.5) |
1520 |
აქტივები |
19.9 |
17.9 |
10.2 |
კაპიტალი |
8.8 |
4.2 |
107.6 |
თანხა მლნ ₾