თბილისი (GBC) - კომერციულ ბანკებს უკმაყოფილო მომხმარებელთა რაოდენობა შეუმცირდა.

სებ-ის ბოლო საანგარიშო თვის (დეკემბერი) სტატისტიკით, რეგულატორმა ბანკებით უკმაყოფილო კლიენტების 2 295 პრეტენზია მიიღო.

სებ-ის სტატისტიკით,  მომხმარებლის ყველაზე მეტი - 1 490, მთლიანი პრეტენზიების 65% მიმდინარე ანგარიშის/სადებეტო ბარათების მომსახურებას უკავშიერდება. II პოზიციაზე მსესხებლის პრეტენზიები, სამომხმარებლო კრედიტების  პირობებზე.

პრეტენზიების რაოდენობა სერვისების მიხედვით: /12/2024/

მომსახურება 

რაოდენობა 

ხელშეკრულება

   199

ტრანზაქცია 

1 269

ადმინისტრაციული

 1 490

მიმდ. ანგარიში

  1 490

საკომისიო

  75

ეცდომაში შეყვანა

  47

თიკა

  20

სა% შენატანი

  36

დეკემბრის 3 000 -მდე პრეტენზიიდან  1 150  ბანკებმა უსაფუძვლოდ მიიჩნიეს, 405  საჩივარზე მომჩივან კლიენტს პასუხი დაუბრუნდა.  მომსახურე ბანკის მიერ საკითხის შესწავლის და რეაგირების შემდეგ..

 

კომერციულ ბანკებში ამ დროისთვის 742 პრეტენზიაა განხილვის პროცესში. მხოლოდ დასრულებულ 1 პროცესზეა პრობლემა აღმოსაფხვრელი.