თბილისი (GBC) - კომერციულ ბანკებს უკმაყოფილო მომხმარებელთა რაოდენობა შეუმცირდა.
სებ-ის ბოლო საანგარიშო თვის (დეკემბერი) სტატისტიკით, რეგულატორმა ბანკებით უკმაყოფილო კლიენტების 2 295 პრეტენზია მიიღო.
სებ-ის სტატისტიკით, მომხმარებლის ყველაზე მეტი - 1 490, მთლიანი პრეტენზიების 65% მიმდინარე ანგარიშის/სადებეტო ბარათების მომსახურებას უკავშიერდება. II პოზიციაზე მსესხებლის პრეტენზიები, სამომხმარებლო კრედიტების პირობებზე.
პრეტენზიების რაოდენობა სერვისების მიხედვით: /12/2024/
მომსახურება |
რაოდენობა |
ხელშეკრულება |
199 |
ტრანზაქცია |
1 269 |
ადმინისტრაციული |
1 490 |
მიმდ. ანგარიში |
1 490 |
საკომისიო |
75 |
შეცდომაში შეყვანა |
47 |
ეთიკა |
20 |
სა% შენატანი |
36 |
დეკემბრის 3 000 -მდე პრეტენზიიდან 1 150 ბანკებმა უსაფუძვლოდ მიიჩნიეს, 405 საჩივარზე მომჩივან კლიენტს პასუხი დაუბრუნდა. მომსახურე ბანკის მიერ საკითხის შესწავლის და რეაგირების შემდეგ..
კომერციულ ბანკებში ამ დროისთვის 742 პრეტენზიაა განხილვის პროცესში. მხოლოდ დასრულებულ 1 პროცესზეა პრობლემა აღმოსაფხვრელი.