თბილისი (GBC) - კარფურმა 2021 წელს შემოსავალი, წინა წელთან შედარებით, 20.7%-ით 570.3 მლნ ლარამდე გაზარდა. ხოლო მისმა კონკურენტმა ნიკორამ  24.3%-ით  749.7 მლნ ლარამდე. 

საანალიზო პერიოდში კარფურის მოგების მარჟა 20.6%-ს შეადგენს. ნიკორას მოგების მარჟა კი 29.2%-ია.

კარფურს 2021 წელს რეალიზებული საქონლის თვითღირებულება 452.7 მლნ ლარი დაუჯდა, ნიკორამ კი ამ კომპონენტში 530 მლნ ლარი დახარჯა.

შესაბამისად, კარფურის მოგების მარჟა საშუალოდ 20.6%-ით, ხოლო  ნიკორას მოგების მარჟა 29.4%-ით განისაზღვრა.

2021 წლის 31 დეკემბრისთვის, კარფური ამუშავებდა 5 ჰიპერმარკეტს, 14 სუპერმარკეტს და 43 მცირე მარკეტს. რაც შეეხება ნიკორას, ის ქვეყანაში 400-მდე მაღაზიით არის წარმოდგენილი.

კარფური დარეგისტრირებულია როგორც შპს „მაჯიდ ალ ფუტაიმ ჰიპერმარკეტს ჯორჯია“ 2011 წელს. ნიკორა კი დაარსებულია 1998 წელს.

კარფურის 100% წილის მფლობელია: ,,მაჯიდ ალ ფუტაიმ ჰიპერმარკეტს’’ (არაბთა გაერთიანებული საამიროები).

2021 წლის ანგ.

კარფური

ნიკორა

შემოსავალი

570.3

749.7

თვითღირებულება

(452.7)

(530.5)

საერთო მოგება

117.6

219.2

 

 

 

თანხა მლნ ₾