თბილისი (GBC) - კომერციულ ბანკების (მიკრობანკებიც შედის) უკმაყოფილო მომხმარებელთა რაოდენობა შემცირდა.
სებ-ის ბოლო საანგარიშო თვის (თებერვალი) სტატისტიკით, რეგულატორმა ბანკებით უკმაყოფილო კლიენტების 1 902 პრეტენზია მიიღო.
სებ-ის სტატისტიკით, მომხმარებლის ყველაზე მეტი - 1 111 საჩივარი (მთლიანი პრეტენზიების 58.4% ) მიმდინარე ანგარიშის/სადებეტო ბარათების მომსახურებით გამოწვეუული უკმაყოფილებაა.
მსესხებელთა შორის ყველაზე მეტი პრეტენზიაა, სამომხმარებლო კრედიტების პირობებზეა გამოთქმული. 263 საჩივარი (იანვარში უფრო მეტი იყოს)
პრეტენზიების რაოდენობა სერვისების მიხედვით: /02/2025/
სესხები მიზნობრიოთ |
რაოდენობა |
სამომხმარებლო |
263 |
ავტოსესხი |
10 |
განვადება |
50 |
ოვერდრაფტი |
16 |
საკრედიტო ბარათი |
73 |
ბიზნეს სესხი |
58 |
იპოთეკა |
37 |
ლომბარდი |
6 |
წყარო: NBG & BRG
ბანკებმა 1 009 პრეტენზიის განხილვა უსაფუძვლოდ მიიჩნიეს. 376 -ზე მომჩივან კლიენტს პასუხი დაუბრუნდა. 512 განაცხადი კი ჯერ განხილვის პროცესშია.