
აქედან, ექსპორტი $4.44 მლრდ იყო (გაიზარდა 6.7%-ით), ხოლო იმპორტი $11.8 მლრდ (გაიზარდა 9.7%-ით). უარყოფითმა სავაჭრო ბალანსმა 2025 წლის იანვარ-აგვისტოში $7.35 მლრდ შეადგინა, რაც საგარეო სავაჭრო ბრუნვის 45.3%-ია.
1757922582

ქვემოთ მოცემულ დიაგრამაზე წარმოდგენილია დაქირავებით დასაქმებულთა საშუალო თვიური ხელფასი 2020-2025 წლებში, კვარტალების მიხედვით.საქმიანობის სახეების მიხედვით შედარებით მაღალი ხელფასი დაფიქსირდა შემდეგ დარგებში: ინფორმაცია და კომუნიკაცია – 4 176.5 ლარი (წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით გაიზარდა 5.4%-ით); საფინანსო და სადაზღვევო საქმიანობები – 3 732.2 ლარი (გაიზარდა 2.5%-ით); მშენებლობა - 3 467.7 ლარი (გაიზარდა 17.7%-ით); პროფესიული, სამეცნიერო და ტექნიკური საქმიანობები – 2 995.3 ლარი (გაიზარდა 4.3%-ით). საქსტატის მონაცემებით, 2025 წლის II კვარტალში ქალების საშუალო ხელფასი 1 769.5 ლარი, ხოლო კაცების - 2 655.8 ლარი იყო. ხელფასების წლიურმა ზრდამ ქალებში 179.3 ლარი (11.3%) შეადგინა, ხოლო კაცებში - 242.3 ლარი (10%). საქმიანობის სახეების მიხედვით კაცების ხელფასი თითქმის ყველა სექტორში აღემატებოდა ქალების ხელფასს.2025 წლის II კვარტალში ბიზნეს სექტორში დაქირავებით დასაქმებულთა საშუალო თვიური ხელფასი გაიზარდა 212.2 ლარით (10.1%) და 2 317.6 ლარი შეადგინა. საქმიანობის სახეების მიხედვით ყველაზე მაღალი ხელფასი დაფიქსირდა ინფორმაციის და კომუნიკაციის (4 243.4 ლარი, წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით გაიზარდა 4.3%-ით) და მშენებლობის (3 472.6 ლარი, გაიზარდა 17.7%-ით) სფეროებში.2025 წლის II კვარტალში არასამეწარმეო და საფინანსო სექტორში საშუალო თვიური ხელფასი გასული წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით 197.1 ლარით (10.8%) გაიზარდა და 2 024 ლარი შეადგინა. საქმიანობის სახეების მიხედვით შედარებით მაღალი საშუალო ხელფასი აქვთ საფინანსო და სადაზღვევო საქმიანობებში დასაქმებულებს.საშუალო ხელფასის სიდიდის მიხედვით რეგიონებში ლიდერობს თბილისი და მცხეთა მთიანეთი.ქვემოთ მოცემულ დიაგრამაზე წარმოდგენილია 2025 წლის II კვარტალში დაქირავებით დასაქმებულთა საშუალო თვიური ნომინალური ხელფასი რეგიონების მიხედვით.
1757922485

2025 წლის პირველ ნახევარში ბუნებრივი მატება (სხვაობა ცოცხლად დაბადებულთა და გარდაცვლილთა რიცხოვნობას შორის) -4 999 კაცით განისაზღვრა. ბუნებრივი მატების დადებითი მაჩვენებელი დაფიქსირდა თბილისსა (406) და აჭარის ავტონომიურ რესპუბლიკაში (296).2025 წლის პირველ 6 თვეში რეგისტრირებულია ქორწინების 9 925 და განქორწინების 6 456 შემთხვევა.
1757664257

მათ შორის: საცხოვრებელი სეგმენტის ინდექსი წინა თვესთან შედარებით გაიზარდა 1.6%-ით, ხოლო წინა წლის შესაბამის თვესთან შედარებით 7.8%-ით არასაცხოვრებელი სეგმენტის ინდექსი წინა თვესთან შედარებით შემცირდა 3%-ით, ხოლო წინა წლის შესაბამის თვესთან შედარებით გაიზარდა 6.7%-ით სამოქალაქო სეგმენტის ინდექსი წინა თვესთან შედარებით გაიზარდა 0.5%-ით, ხოლო გასული წლის შესაბამის თვესთან შედარებით 3%-ით საქსტატის მონაცემებით, 2025 წლის ივლისში მშენებლობის ღირებულების ინდექსი წინა თვესთან შედარებით 0.4%-ით გაიზარდა. აღნიშნული ცვლილება, ძირითადად, განპირობებული იყო მშენებლობის დარგში დაქირავებით დასაქმებულთა საშუალო თვიური ნომინალური ხელფასის 4.5%-იანი ზრდით, რამაც 0.73 პ.პ. შეიტანა ჯამური ინდექსის ცვლილებაში.წინა წლის შესაბამის თვესთან შედარებით მშენებლობის ღირებულების ინდექსი გაიზარდა 5.6%-ით. ინდექსის ზრდა, უმეტესწილად, გამოწვეული იყო მშენებლობის დარგში დაქირავებით დასაქმებულთა საშუალო თვიური ნომინალური ხელფასის 22.5%-იანი ზრდით და სამშენებლო მასალების 1.5%-იანი გაძვირებით, რამაც შესაბამისად, 4.53 და 0.92 პ.პ. შეიტანა ჯამური ინდექსის ცვლილებაში.ამასთან, 2022 წლის თებერვალთან შედარებით მშენებლობის ღირებულების ინდექსი გაიზარდა 25%-ით.
1757056358

რაც შეეხება საბაზო ინფლაციას, აღნიშნულმა მაჩვენებელმა 2025 წლის აგვისტოში, გასული წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით 3% შეადგინა, ხოლო თამბაქოს გარეშე წლიური საბაზო ინფლაციის მაჩვენებელი 2.8%-ით განისაზღვრა.ყოველთვიური ინფლაციის მაჩვენებლის ფორმირებაზე ძირითადი გავლენა იქონია ფასების ცვლილებამ შემდეგ ჯგუფებზე: ტრანსპორტი: ფასები გაიზარდა 1.3%-ით, რაც თვის ინფლაციაზე 0.14 პ.პ.-ით აისახა. ფასები გაიზარდა პირადი სატრანსპორტო საშუალებების ექსპლუატაციაზე (2%) და სატრანსპორტო მომსახურებაზე (0.7%). ამასთან, ფასები შემცირდა სატრანსპორტო საშუალებების შეძენაზე (-0.4%);სურსათი და უალკოჰოლო სასმელები: ჯგუფში ფასები გაიზარდა 0.1%-ით, რაც თვის ინფლაციაზე 0.07 პ.პ.-ით აისახა. აღნიშნულ პერიოდში ფასები გაიზარდა ქვეჯგუფებზე: ხილი და ყურძენი (4.3%), რძე, ყველი და კვერცხი (3.1%), თევზეული (1.7%), ყავა, ჩაი და კაკაო (0.8%), პური და პურპროდუქტები (0.7%), შაქარი, ჯემი და სხვა ტკბილეული (0.2%). ამასთან, ფასები შემცირდა ქვეჯგუფებზე: ბოსტნეული და ბაღჩეული (-10.6%), ზეთი და ცხიმი (-0.6%);ალკოჰოლური სასმელები, თამბაქო: ჯგუფში ფასები გაიზარდა 0.7%-ით. შესაბამისად, ჯგუფის წვლილმა თვის ინდექსში 0.05 პ.პ. შეადგინა. ფასები გაიზარდა ალკოჰოლურ სასმელებზე (1.5%);ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი: ჯგუფში ფასები შემცირდა 2%-ით, რაც თვის ინფლაციაზე -0.09 პ.პ.-ით აისახა. ფასები შემცირებულია როგორც ტანსაცმლის (-2.1%), ისე ფეხსაცმლის (-1.9%) ქვეჯგუფებზე.წლიური ინფლაციის ფორმირებაზე ძირითადი გავლენა იქონია ფასების ცვლილებამ შემდეგ ჯგუფებზე: სურსათი და უალკოჰოლო სასმელები: ჯგუფში ფასები გაიზარდა 10%-ით, რაც წლიურ ინფლაციაზე 3.35 პ.პ.-ით აისახა. ფასები მომატებულია ქვეჯგუფებზე: ხილი და ყურძენი (15.3%), ზეთი და ცხიმი (14.8%), ყავა, ჩაი და კაკაო (13.1%), რძე, ყველი და კვერცხი (11.8%), თევზეული (10.8%), ბოსტნეული და ბაღჩეული (10.8%), შაქარი, ჯემი და სხვა ტკბილეული (10.2%), პური და პურპროდუქტები (9.4%), მინერალური და წყაროს წყალი, უალკოჰოლო სასმელები და ნატურალური წვენები (8.4%), ხორცი და ხორცის პროდუქტები (3.2%);ჯანმრთელობის დაცვა: ჯგუფში ფასები მომატებულია 9.3%-ით, რაც წლიურ ინფლაციაზე 0.78 პ.პ.-ით აისახა. ფასები გაიზარდა ამბულატორიული სამედიცინო მომსახურების (10.8%), საავადმყოფოების მომსახურების (9.2%) და სამედიცინო პროდუქციის, აპარატურის და მოწყობილობის (7.9%) ქვეჯგუფებზე;ალკოჰოლური სასმელები, თამბაქო: ჯგუფში ფასები გაიზარდა 4.7%-ით. შესაბამისად, ჯგუფის წვლილმა წლიურ ინდექსში 0.3 პ.პ.- შეადგინა. ფასები გაიზარდა როგორც თამბაქოს ნაწარმზე (5.5%), ისე ალკოჰოლურ სასმელებზე (4%);ტრანსპორტი: ჯგუფში ფასები შემცირდა 2.4%-ით, რაც წლიურ ინფლაციაზე -0.31 პ.პ.-ით აისახა. ფასები შემცირდა პირადი სატრანსპორტო საშუალებების ექსპლუატაციაზე (-3.9%). ამასთან, ფასები გაზრდილია სატრანსპორტო საშუალებების შეძენასა (0.5%) და სატრანსპორტო მომსახურებაზე (0.3%).
1756885508

რეგიონების მიხედვით ყველაზე მაღალი მაჩვენებელი თბილისსა და აჭარის ა.რ.-ში დაფიქსირდა და შესაბამისად, 96.9 და 94.5% შეადგინა.გამოკვლევის შედეგების მიხედვით, ბოლო 3 თვის განმავლობაში ინტერნეტით ისარგებლა 6 წლის და უფროსი ასაკის მოსახლეობის 87.9%-მა, რაც 3.2 პ.პ.-ით აღემატება წინა წლის ანალოგიურ მაჩვენებელს. საქალაქო დასახლებებში აღნიშნული მაჩვენებელი 91.6%-ით, ხოლო სასოფლო დასახლებებში 81.8%-ით განისაზღვრა. ეს მაჩვენებელი ქალების შემთხვევაში 88.2%-ს, ხოლო კაცების შემთხვევაში 87.6%-ს შეადგენს. ასაკობრივი ჯგუფების მიხედვით, ამ მაჩვენებლის მნიშვნელობა ყველაზე მაღალია 15-29 წლის მოსახლეობაში და 99%-ს შეადგენს.ქვემოთ მოცემულ დიაგრამაზე წარმოდგენილია 6 წლის და უფროსი ასაკის იმ მოსახლეობის პროცენტული წილი, რომლებმაც ბოლო 3 თვის განმავლობაში გამოიყენეს ინტერნეტი.15 წლის და უფროსი ასაკის მოსახლეობიდან, რომლებიც ბოლო 3 თვის განმავლობაში სარგებლობდნენ ინტერნეტით, 95.4% ინტერნეტს ყოველდღე ან თითქმის ყოველდღე იყენებდა, 4.3% - კვირაში ერთხელ მაინც (მაგრამ არა ყოველდღე), 0.4% კი - უფრო იშვიათად, ვიდრე კვირაში ერთხელ.საქსტატის გამოკვლევის შედეგების მიხედვით, 15 წლის და უფროსი ასაკის, ბოლო სამ თვეში ინტერნეტის მომხმარებელ მოსახლეობაში, ძირითადად ინტერნეტის გამოყენების მიზნებს წარმოადგენდა: ინტერნეტ (აუდიო/ვიდეო) კავშირი (97.2%), სოციალური ქსელების გამოყენება (96%), ინტერნეტ ბანკინგით სარგებლობა (55.7%), ჯანმრთელობის საკითხებზე ინფორმაციის მოძიება (52.1%), საქონლისა და მომსახურების შესახებ ინფორმაციის მოძიება (47.7%), ონლაინ ახალი ამბების/ გაზეთების/ჟურნალების წაკითხვა (45.3%), ელფოსტის მიღება/გაგზავნა (38.5%), პროგრამული უზრუნველყოფის პროდუქტის (გარდა თამაშებისა) ჩამოტვირთვა (13.7%) და სამუშაოს ძიება ან სამუშაოსთვის აპლიკაციების გაგზავნა (11%).15 წლის და უფროსი ასაკის, ბოლო 12 თვეში ინტერნეტის მომხმარებელი მოსახლეობის 37.4%-მა ინტერნეტის მეშვეობით შეიძინა ან შეუკვეთა საქონელი ან მომსახურება. აღნიშნული მაჩვენებლის მნიშვნელობები განსხვავდება დასახლების ტიპის მიხედვით: საქალაქო დასახლებებში - 43.4%-ია, ხოლო სასოფლო დასახლებებში - 26.1 პროცენტი. სქესის მიხედვით მაჩვენებლის მნიშვნელობები ქალებისათვის 41%-ს, კაცებისათვის კი 33.3%-ს შეადგენს. ასაკობრივი ჯგუფების მიხედვით მაჩვენებლის მნიშვნელობები განსხვავებულია: 15-29 წლის ასაკის მოსახლეობაში - 61.1%, 30-59 წლის ასაკის მოსახლეობაში - 38.3%, ხოლო 60 წლის და უფროსი ასაკის მოსახლეობაში - 15.3%-ია.15 წლის და უფროსი ასაკის, ბოლო 3 თვეში ინტერნეტის მომხმარებელთა 99.5%-მა გამოიყენა მობილური მოწყობილობა (მობილური ტელეფონი, ლეპტოპი, პლანშეტი და ა.შ.) უსადენო ინტერნეტთან დასაკავშირებლად. აღნიშნული მაჩვენებელი ქალებისათვის 99.6%-ს, ხოლო კაცებისათვის - 99.5%-ს შეადგენს.გამოკვლევის შედეგების მიხედვით, კომპიუტერით უზრუნველყოფილია შინამეურნეობების 58.8%. აღნიშნული მაჩვენებლის მნიშვნელობამ საქალაქო დასახლებებში 67.2% შეადგინა, ხოლო სასოფლო დასახლებებში - 47.2%. რეგიონების მიხედვით ეს მაჩვენებელი ყველაზე მაღალი თბილისსა და აჭარის ა.რ.-ში დაფიქსირდა და შესაბამისად - 70.9 და 69% შეადგინა.6 წლის და უფროსი ასაკის მოსახლეობის 49.5%-მა ისარგებლა კომპიუტერით ბოლო 3 თვის განმავლობაში. აღნიშნული მაჩვენებელი განსხვავებულია დასახლების ტიპის მიხედვით: საქალაქო დასახლებებში 58.2%-ია, ხოლო სასოფლო დასახლებებში - 34.9%. ეს მაჩვენებელი ქალების შემთხვევაში 49.5%-ს შეადგენს, ხოლო კაცების შემთხვევაში - 49.4%-ს.ასაკობრივი ჯგუფების მიხედვით, კომპიუტერის მომხმარებელთა ყველაზე მაღალი წილი 6-14 წლის მოსახლეობაში დაფიქსირდა და 87.6% შეადგინა. 15 წლის და უფროსი ასაკის, ბოლო 3 თვეში კომპიუტერის მომხმარებელთა 71.4% კომპიუტერით ყოველდღე ან თითქმის ყოველდღე სარგებლობდა, 19.9% - კვირაში ერთხელ მაინც, 8.7% კი - უფრო იშვიათად, ვიდრე კვირაში ერთხელ.საქსტატის გამოკვლევის შედეგების მიხედვით, 6 წლის და უფროსი ასაკის მოსახლეობის 92.7% ფლობს მობილურ ტელეფონს, რაც წინა წლის ანალოგიურ მაჩვენებელთან შედარებით 1.9 პ.პ.-ით მეტია. ამასთან, აღნიშნული მაჩვენებელი ქალაქის ტიპის დასახლებებში 1.5 პ.პ.-ით, ხოლო სოფლის ტიპის დასახლებებში 2.4 პ.პ.-ით გაიზარდა და შესაბამისად 94.8 და 89.1% შეადგინა.
1756799944

საანგარიშო პერიოდში ყველაზე მეტი სასტუმრო და სასტუმროს ტიპის დაწესებულება ფუნქციონირებდა თბილისსა (22.5%) და აჭარის ა/რ-ში (20.5%).დიაგრამა ასახავს სასტუმროების რაოდენობის განაწილებას რეგიონების მიხედვით.სასტუმროს მომსახურებით დაკავებული ეკონომიკური სუბიექტებისათვის ყველაზე გავრცელებულ ორგანიზაციულ-სამართლებრივ ფორმას წარმოადგენდა „ინდივიდუალური მეწარმე“, რომელიც შეადგენდა 2024 წელს მოქმედი სასტუმროებისა და სასტუმროს ტიპის დაწესებულებების საერთო რაოდენობის 62.9%-ს.სასტუმროებისა და სასტუმროს ტიპის დაწესებულებების 99.8% კერძო საკუთრებაში იყო, ხოლო 0.2% - სახელმწიფო საკუთრებაში.2024 წელს საქართველოში მოქმედი სასტუმროებისა და სასტუმროს ტიპის დაწესებულებების საერთო ფართობი 3 610.5 ათას კვადრატულ მეტრს (2023 წლის შესაბამის მაჩვენებელზე 2.4%-ით მეტს) შეადგენდა, საიდანაც უშუალოდ ნომრების საცხოვრებელი ფართი 1 616.5 ათასი კვადრატული მეტრი იყო (2023 წლის შესაბამის მაჩვენებელზე 4.1%-ით მეტი).საქსტატის მონაცემებით, 2024 წელს მოქმედ სასტუმროებსა და სასტუმროს ტიპის დაწესებულებებში ადგილების საერთო რაოდენობამ 113.5 ათასი შეადგინა, რაც 5.3%-ით მეტია 2023 წლის შესაბამის მაჩვენებელზე. ნომრების საერთო რაოდენობა 2024 წელს წინა წელთან შედარებით 2.1%-ით გაიზარდა და 51.2 ათასი შეადგინა.2024 წელს საქართველოს სასტუმროები და სასტუმროს ტიპის დაწესებულებები 5.8 მილიონ სტუმარს მოემსახურა, რაც 16.5%-ით მეტია წინა წლის შესაბამის მაჩვენებელზე. სტუმართა 63.5%-ს უცხოელები შეადგენდნენ და მათი უმეტესობა, 549.9 ათასი (სტუმრების ჯამური რაოდენობის 14.9%), ისრაელის მოქალაქე იყო, რაც 2023 წლის შესაბამის მაჩვენებელზე 57.4%-ით მეტია. ევროკავშირის მოქალაქეები, რომელთა უმეტესობა გერმანიისა (ევროკავშირის მოქალაქე სტუმრების 30.6%) და პოლონეთის (ევროკავშირის მოქალაქე სტუმრების 20.8%) მოქალაქეები იყვნენ, უცხოელი სტუმრების მთლიანი რაოდენობის 8.2%-ს შეადგენდნენ.2024 წელს საზღვარგარეთის ქვეყნებიდან საქართველოს სასტუმროებსა და სასტუმროს ტიპის დაწესებულებებს უმეტესად სტუმრობდნენ დასვენებისა და რეკრეაციის მიზნით (89.8%).სასტუმროებსა და სასტუმროს ტიპის დაწესებულებებში დასვენებისა და რეკრეაციის მიზნით განთავსებული უცხოელი სტუმრების უმეტესობას ისრაელისა და რუსეთის ფედერაციის მოქალაქეები წარმოადგენდნენ (შესაბამისად, 15.4 და 14.7 %).2024 წელს საქართველოს სასტუმროებსა და სასტუმროს ტიპის დაწესებულებებში დასაქმებული იყო 29 082 ადამიანი, რომელთა უმეტესობას (53.3%-ს) ქალები წარმოადგენდნენ.
1756201860

წინა წლის შესაბამის კვარტალთან შედარებით სოფლის მეურნეობის პროდუქციის ერთეულის ღირებულების ინდექსი გაიზარდა 12.8%-ით. ინდექსის ზრდა, ძირითადად, გამოწვეული იყო ცოცხალი ცხოველების და ცხოველური წარმოშობის პროდუქტების ღირებულების 20.1%-იანი მატებით, რაც 9.11 პ.პ.-ით აისახა მთლიანი ინდექსის ცვლილებაზე. ამავე პერიოდში მრავალწლოვანი კულტურების ღირებულება 10.6%-ით შემცირდა, ხოლო ერთწლოვანი კულტურების ღირებულება 37.8 %-ით გაიზარდა, რამაც, შესაბამისად, -4.11 და 7.82 პ.პ. შეიტანა ჯამური ინდექსის ცვლილებაში.ქვემოთ მოცემულ ცხრილში წარმოდგენილია 2025 წლის მეორე კვარტალში სოფლის მეურნეობის პროდუქციის ერთეულის ღირებულების ინდექსები წინა კვარტალთან და წინა წლის შესაბამის კვარტალთან შედარებით, ასევე ინდექსების ფორმირებაში მონაწილე სასოფლო - სამეურნეო პროდუქტების ჯგუფების შესაბამისი წვლილები:
1756108139

2025 წლის ივნისთან შედარებით ფასები 1.2%-ით შემცირდა სამთო-მოპოვებითი მრეწველობისა და კარიერების დამუშავების ჯგუფზე, რამაც -0.08 პ.პ.-ით იქონია ზეგავლენა ჯამური ინდექსის ცვლილებაზე. ამავე პერიოდში ფასები შემცირდა დამამუშავებელი მრეწველობის პროდუქციის ჯგუფზე (-0.3%), რამაც -0.21 პ.პ. შეიტანა მთლიანი ინდექსის ცვლილებაში. ჯგუფში შემავალი პროდუქტებიდან აღსანიშნავია ფასების კლება კვების პროდუქტებზე (-0.7%). გარდა ამისა, ფასების 3%-იანი ზრდა დაფიქსირდა ელექტროენერგიის, აირის, ორთქლის და კონდიცირებული ჰაერის ჯგუფზე, რომლის წვლილმაც თვის ჯამური ინდექსის ცვლილებაში 0.31 პ.პ. შეადგინა.12 თვიან პერიოდში ინდექსის ფორმირებაზე ძირითადი გავლენა იქონია ფასების ცვლილებამ შემდეგ პროდუქტებზე: სამთო-მოპოვებითი მრეწველობა და კარიერების დამუშავება: ფასები გაზრდილია 13.9%-ით, რაც მთლიანი ინდექსის ცვლილებაზე 0.87 პ.პ.-ით აისახა. ჯგუფში აღსანიშნავია ფასების მატება ლითონის მადნებზე (19.3%); დამამუშავებელი მრეწველობის პროდუქცია: ფასები გაიზარდა 2%-ით, რამაც მთლიანი ინდექსის ზრდაზე 1.66 პ.პ.-ით მოახდინა გავლენა. ფასები გაიზარდა კვების პროდუქტებზე (3.9%) და სასმელებზე (4.5%); ელექტროენერგია, აირი, ორთქლი და კონდიცირებული ჰაერი: ფასები გაიზარდა 10%-ით, რამაც მთლიანი ინდექსის წლიურ ცვლილებაზე 1.03 პ.პ.-ით იქონია გავლენა
1755687618

2025 წლის იანვარ-ივლისში ათი უმსხვილესი ქვეყნის წილმა საქართველოს მთლიან ადგილობრივ ექსპორტში 70.8% შეადგინა. ამ მხრივ, უმსხვილესი საექსპორტო პარტნიორები არიან: რუსეთი ($385.6 მლნ) თურქეთი (4175.2 მლნ) ჩინეთი (4168.8 მლნ). 2025 წლის იანვარ-ივლისში ადგილობრივი ექსპორტის ათეულში პირველ ადგილზე ძვირფასი ლითონების მადნები და კონცენტრატები არის წარმოდგენილი $202.9 მლნ-ით, აღნიშნული სასაქონლო ჯგუფის წილი მთლიანი ადგილობრივი ექსპორტის 11.6%-ს შეადგენს. მეორე ადგილზეა ყურძნის ნატურალური ღვინოები, $144.8 მლნ-ით (მთლიანი ადგილობრივი ექსპორტის 8.3%), ხოლო მესამე ადგილს იკავებს სპირტიანი სასმელები $122.3 მლნ-ით (მთლიანი ადგილობრივი ექსპორტის 7%).
1755595132
ეკონომიკის უმსხვილეს სექტორებს შორის IT მერვე ადგილზე დაწინაურდა – სექ...
1757057685
გილაურმა GCAP-ში წილი 2.6 მლნ აქციამდე შეიმცირა
1756894320
ბანკების რეიტინგი განვადებებით
1756828320
ერთგული უკვე თიბისის მობაილბანკიდან მტკიცდება, 2-3 წთ-ში
1756793645
IT ტექნოლოგიების ექსპორტმა ₾2 მლრდ-ს გადააჭარბა
1756884548