პროექტის ჯამური ღირებულება $35 მლნ-ია. საქართველოს ბანკის მიერ განხორციელებული ინვესტიცია კი $20.5 მლნ-ს შეადგენს.აღნიშნული პროექტი 65,000 კვ.მ ფართობზე შენდება. კომპლექსი ჯამში 220 ბინას, კომერციულ ფართებს, სამუშაო სივრცეებს, საცურაო აუზებს, ფიტნეს დარბაზს, სქვოშის კორტს, საპარკინგე და სხვა სივრცეებს აერთიანებს. მშენებლობა 2024 დაიწყო და 2027 წელს დასრულდება.„ჩვენი მთავარი მიზანი მაცხოვრებლებისთვის, უსაფრთხოების უმაღლესი სტანდარტის დაცვით, მაქსიმალური კომფორტის შექმნაა. პროექტი მომხმარებელს პრემიუმ ხარისხის ბინებთან, ერთად პანორამულ ხედებს და რეკრეაციულ სივრცეებს სთავაზობს, რაც მაქსიმალურ კომფორტს და თანამედროვე ცხოვრების სტილს უზრუნველყოფს. აღსანიშნავია, რომ მშენებლობისას გამოიყენება ენერგოეფექტური მასალები, რაც მაქსიმალურ თბოიზოლაციასა და ხმის იზოლაციას უზრუნველყოფს. ჩვენ გვაქვს მკაფიო და ამბიციური გეგმა - შევქმნათ პრემიუმ კლასის ახალი სივრცეები თბილისის სხვადასხვა უბანში. საქართველოს ბანკთან დაარსების დღიდან ვთანამშრომლობთ და ჩვენთვის ეს პარტნიორობა არის სანდოობის გარანტია, რაც პროექტის უმაღლეს ხარისხსა და დროულად დასრულებას უზრუნველყოფს. სამომავლოდ, მომხმარებლებს კიდევ არაერთ საინტერესო და მასშტაბურ პროექტს შევთავაზებთ“, - განაცხადა „ზიგმა საბურთალოს“ დირექტორმა, ზვიად ჩოხელმაინფორმაციისთვის, მომხმარებლებს შესაძლებლობა აქვთ ისარგებლონ საახალწლო შეთავაზებით და „ზიგმა საბურთალოს“ პრემიუმ კომპლექსში 50,000 ლარამდე ფასდაკლება მიიღონ. (R)
1766565141
27-28 დეკემბერს, ახალი თიბისი ბარათით, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდისას, შერჩეულ პარტნიორ ობიექტებში 40%-მდე მომენტალური ქეშბექით ისარგებლებთ.ტექნიკა, თავის მოვლა, პარფიუმერია, აქსესუარები, ტანსაცმელი, სახლი, საბავშვო- ტრადიციულად მრავალფეროვანია და მომხმარებელთა სურვილებზე მორგებულია შერჩეული პარტნიორი ობიექტების კატეგორიებიც. ჯიპისი/GPC.ge - გადაიხადეთ მინიმუმ 100 ლარი და დაიბრუნეთ 30% ახალი თიბისი ბარათით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით- ჯამში მაქსიმუმ 30 ლარი. თიბისი კონცეპტ მომხმარებლები კი, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით მაქსიმუმ 50 ლარს დაიბრუნებთ. ვიშლისტი - დაიბრუნეთ 30% ახალი თიბისი ბარათით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდისას, მაქსიმუმ 100 ლარი. თიბისი კონცეპტ მომხმარებლები კი, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით- მაქსიმუმ 150 ლარს დაიბრუნებთ. შეთავაზება არ გავრცელდება ახალშობილის პროდუქციაზე. ჭიტა - დაიბრუნეთ 40% ახალი თიბისი ბარათით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდისას- ჯამში მაქსიმუმ 100 ლარი. თიბისი კონცეპტ მომხმარებლები კი, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით მაქსიმუმ 150 ლარს დაიბრუნებთ; აისფეისი - დაიბრუნეთ 10% ახალი თიბისი ბარათით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდისას- ჯამში მაქსიმუმ 200 ლარი. თიბისი კონცეპტ მომხმარებლები კი, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით მაქსიმუმ 300 ლარს დაიბრუნებთ; ბეკო/BEKO Georgia Official Website - დაიბრუნეთ 20% ახალი თიბისი ბარათით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდისას- ჯამში მაქსიმუმ 200 ლარი. თიბისი კონცეპტ მომხმარებლები კი, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით მაქსიმუმ 300 ლარს დაიბრუნებთ; მანამო ჰოუმ/ manamohome.com/ge - დაიბრუნეთ 30% ახალი თიბისი ბარათით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდისას- მაქსიმუმ 100 ლარი. თიბისი კონცეპტ მომხმარებლები კი, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით მაქსიმუმ 150 ლარს დაიბრუნებთ; ტანსაცმლის გალერეა - დაიბრუნეთ 40% ახალი თიბისი ბარათით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდისას- მაქსიმუმ 400 ლარი. თიბისი კონცეპტ მომხმარებლები კი, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით მაქსიმუმ 500 ლარს დაიბრუნებთ; სათვალის გალერეა - დაიბრუნეთ 30% ახალი თიბისი ბარათით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდისას-ჯამში მაქსიმუმ 300 ლარი. თიბისი კონცეპტ მომხმარებლები კი, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებით ან ერთგული საკრედიტო ბარათით მაქსიმუმ 400 ლარს დაიბრუნებთ. შეთავაზება ვრცელდება პარტნიორი ობიექტების ფიზიკურ მაღაზიებში, თიბისის პოს-ტერმინალზე გადახდისას. გამონაკლისებია და ონლაინ ისარგებლებთ მხოლოდ ჯიპისიში, ბეკოში და მანამო ჰოუმში. ონლაინ შეთავაზებით სარგებლობისთვის, ახლიდან დაამატეთ თიბისის ბარათი ვებგვერდზე და გადაიხადე თიბისის გადახდის არხით.27-28 დეკემბრის შეთავაზებების პირობების სანახავად გადადით ბმულზე.ახალ წლამდე სულ ცოტა დრო რჩება - მოემზადე თიბისისთან ერთად და ისარგებლე განსაკუთრებული შეთავაზებებით.(R)
1766563053
ღონისძიება გახსნეს და მონაწილეებს მისასალმებელი სიტყვით მიმართეს, ფინანსთა მინისტრმა, ლაშა ხუციშვილმა, ფინანსთა სამინისტროს შემოსავლების სამსახურის ხელმძღვანელმა, ირაკლი (დაჩი) ბერაიამ და პარლამენტის საფინანსო-საბიუჯეტო კომიტეტის თავმჯდომარემ, პაატა კვიჟინაძემ.ფინანსთა მინისტრმა ლაშა ხუციშვილმა სიტყვით გამოსვლისას ისაუბრა მიმდინარე წლის მაკროეკონომიკურ მაჩვენებლებსა და 2026 წლის ბიუჯეტის ძირითად პარამეტრებზე, ასევე საგადასახადო და საბაჟო პოლიტიკის მიმართულებით განხორციელებულ ცვლილებებსა და ბიზნესთან სამომავლო თანამშრომლობის საკითხებზე.როგორც შემოსავლების სამსახურის ხელმძღვანელმა, ირაკლი (დაჩი) ბერაიამ გამოსვლისას აღნიშნა, უწყების მიზანია გადასახადის გადამხდელებთან მოხდეს პარტნიორული ურთიერთობების კიდევ უფრო განვითარება, რაც გულისხმობს ნდობის მაღალ ხარისხს და მჭიდრო თანამშრომლობას."თქვენი მოსაზრებები, შენიშვნები და კრიტიკული შეფასებები წარმოადგენს იმ მნიშვნელოვან საფუძველს, რომელზეც იგეგმება შემოსავლების სამსახურის შემდგომი ნაბიჯები. აღსანიშნავია, რომ შემოსავლების სამსახურის ეფექტური მუშაობის შედეგად, 2025 წლის 11 თვის ნაერთი ბიუჯეტის საგადასახადო შემოსავლების მაჩვენებელი შესრულებულია 100%-ით და მობილიზებულმა გადასახადებმა 23 მილიარდ ლარს გადააჭარბა. ასევე, დღგ-ის ავტომატური დაბრუნების პროგრამის ფარგლებში, ბიზნესს 2025 წლის 11 თვეში დაუბრუნდა 2 მილიარდ ლარზე მეტი, რაც ბიზნესისთვის ფინანსურ რესურსებზე დროული წვდომის საუკეთესო შესაძლებლობაა'', - განაცხადა შემოსავლების სამსახურის ხელმძღვანელმა.ფინანსთა სამინისტროს შემოსავლების სამსახურის 2025 წლის საქმიანობის ანგარიშის წარდგენას ესწრებოდნენ პარლამენტის წევრები, ბიზნესასოციაციებისა და საფინანსო ინსიტუტების წარმომადგენლები, ასევე უწყების ხელმძღვანელის მოადგილეები, პაატა კილაძე, ირაკლი შარტავა, ლევან წითელაშვილი და სხვადასხვა დეპარტამენტის ხელმძღვანელები.
1766562517
ობლიგაციების შეთავაზების პერიოდში კუპონის დიაპაზონი TIBR 6M + 3.00% - 3.50%-ს შეადგენდა, თუმცა მაღალი ინტერესის შედეგად, საბოლოო განაკვეთი TIBR 6M +3.25%-ით განისაზღვრა, რაც ყველაზე დაბალი სპრედია B+ საკრედიტო რეიტინგის მქონე არასაფინანსო ემიტენტების საჯარო ობლიგაციებს შორის.ფასიანი ქაღალდების ინვესტორები სრულად ინსტიტუციური ინვესტორები არიან, მათ შორის არის საერთაშორისო ფინანსური ინსტიტუტი (IFI) - ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკი(EBRD), რომელიც ემისიის სტრატეგიულ ინვესტორს წარმოადგენს.მოზიდულ სახსრებს კომპანია საბანკო სესხების რეფინანსირებისთვის, კაპიტალური დანახარჯებისა და სამუშაო კაპიტალის დაფინანსებისთვის გამოიყენებს.სადებიუტო ობლიგაციების ემისიის ფარგლებში “ნოვამ” Scope Ratings-ისგან საკრედიტო რეიტინგიც მოიპოვა: B+, სტაბილური პერსპექტივით. რეიტინგის მიღების პროცესის მრჩეველი თიბისი კაპიტალი იყო.“მიხარია, რომ “ნოვამ" კაპიტალის ბაზარზე პირველი ნაბიჯი გადადგა და პარტნიორად სწორედ თიბისი კაპიტალი აირჩია. ეს ემისია ადასტურებს, რომ ფასიანი ქაღალდების ქართულ ბაზარზე მოთხოვნა არსებობს, „ნოვა“ კი სანდო კომპანიაა ისეთი საერთაშორისო ინსტიტუტისთვის, როგორიც EBRD-ია. ამ პროცესში თიბისი კაპიტალი კომპანიებს სრულყოფილ პარტნიორობას სთავაზობს: რეიტინგის მოპოვებიდან - ობლიგაციების გამოშვებამდე. ვცდილობთ, ჩვენი ექსპერტიზითა და გამოცდილებით ბიზნესს პროცესები გავუმარტივოთ და მათთვის დაფინანსების მოპოვების ალტერნატიული წყაროები შევქმნათ”, - ოთარ შარიქაძე, თიბისი კაპიტალის დირექტორი.„EBRD-ის ინვესტიცია “ნოვა ჯგუფის” სადებიუტო ობლიგაციებში ასახავს ბანკის ერთგულებას, ხელი შეუწყოს საქართველოს ადგილობრივი კაპიტალის ბაზრების გაძლიერებასა და კერძო სექტორის ზრდის მხარდაჭერას. გრძელვადიანი ინსტრუმენტების დანერგვითა და კორპორატიული მმართველობის საუკეთესო პრაქტიკის წახალისებით, ჩვენი მიზანია, შევქმნათ მდგრადი და გამჭვირვალე ფინანსური გარემო, რომელიც ერთდროულად სარგებელს მოუტანს როგორც ადგილობრივ ბიზნესს, ისე ინვესტორებს”, - ალკის ვრიენიოს დრაკინოსი, ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის კავკასიის რეგიონული დირექტორი.„ჩვენთვის ეს არის ისტორიული ნაბიჯი - „ნოვას“ სადებიუტო ობლიგაციების წარმატებული განთავსება წარმოადგენს ობლიგაციების პირველ საჯარო ემისიას სამშენებლო და სარემონტო მასალების სექტორში საქართველოში. განსაკუთრებით აღსანიშნავია, რომ ემისია ძალიან მოკლე დროში განხორციელდა და დასრულდა ინსტიტუციური ინვესტორების მაღალი ინტერესით, რაც კიდევ ერთხელ ადასტურებს კომპანიის ფინანსურ სიჯანსაღესა და სანდოობას. გვინდა, გამოვხატოთ განსაკუთრებული მადლიერება ყველა იმ ინსტიტუციური ინვესტორის მიმართ, რომლებმაც ნდობა გამოგვიცხადეს და შეიძინეს „ნოვას“ ობლიგაციები, მათ შორის ჩვენი სტრატეგიული ინვესტორის - ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის (EBRD) მიმართ. მადლობას ვუხდი თიბისი კაპიტალს პროფესიონალური მხარდაჭერისთვის - რეიტინგის მოპოვებიდან ობლიგაციების წარმატებულ განთავსებამდე. მოზიდული სახსრები საშუალებას მოგვცემს, გავაძლიეროთ კომპანიის ფინანსური სტრუქტურა და გავაგრძელოთ მდგრადი, გრძელვადიანი ზრდა“, - ედიშერ ხიმშიაშვილი, “ნოვას“ გენერალური დირექტორი„ნოვა“ საქართველოში 2006 წლიდან ოპერირებს და დღეისთვის ერთ-ერთი წამყვანი კომპანიაა სამშენებლო და სარემონტო მასალების ბაზარზე. კომპანიის ფილიალები საქართველოს 9 ქალაქშია წარმოდგენილი და ქვეყნის მასშტაბით 1000-ზე მეტ თანამშრომელს ასაქმებს.(R)
1766557680
პრემიერის თქმით, „პროდუქტზე ფასნამატი და მიმწოდებლისთვის დაკისრებული ფინანსური ტვირთი იმდენად დიდია, რომ ქართველი მწარმოებლებისთვის ხშირად უფრო მომგებიანია, საკუთარი პროდუქცია არა ქართულ მარკეტებში გაყიდონ, არამედ საზღვარგარეთ ექსპორტზე გაიტანონ“.„საზოგადოება ხშირად გამოხატავს წუხილს იმის გამო, რომ ქართულ სუპერმარკეტებში სასურსათო პროდუქციის ფასები ევროპულ ფასებს მნიშვნელოვნად აღემატება. საკითხის შესაფასებლად შევარჩიეთ რამდენიმე ძირითადი სასურსათო პროდუქტი, შევადარეთ საქართველოსა და ევროპის კონკრეტულ ქვეყნებში ამ პროდუქტების ფასები და გავაანალიზეთ ფასნამატის სტრუქტურა, მათ შორის ქსელური მარკეტების სავაჭრო პრაქტიკა.ქართულ და ევროპულ ფასებს შორის სხვაობა მართლაც საკმაოდ დიდია. საქართველოსა და საფრანგეთში ერთი და იგივე საერთაშორისო ბრენდის ქსელურ მარკეტებს შორის ფასები რომ შევადაროთ, საქართველოში კონკრეტული მარკის მზესუმზირას ზეთი 34%-ით, მაკარონი 97%-ით, ბრინჯი 180%-ით, კარაქი 30%-ით, ყველი 42%-ით, ხოლო შოკოლადი 47%-ით ძვირია. ფასებს შორის სხვაობას განაპირობებს სადისტრიბუციო კომპანიებისა და მარკეტების მაღალი ფასნამატი, რომელიც საქართველოს საზღვრიდან დახლამდე საშუალოდ 86%-ს შეადგენს.კვლევა აჩვენებს, რომ საქართველოში ქსელური მარკეტების ფინანსური მოგება ევროპულზე ბევრად მაღალია. კერძოდ, საქართველოში კონკრეტული საცალო ქსელების წმინდა მოგების მარჟა 7, 8 და 14 პროცენტიც კია, როდესაც ევროპაში მათი წმინდა მოგების მარჟა საშუალოდ 2 პროცენტია. აქ ისიც გასათვალისწინებელია, რომ ევროპაში მარკეტების ოპერირების ხარჯები – ფართის იჯარა, შრომის ანაზღაურება, კომუნალური ხარჯები და სხვა, ბევრად უფრო მაღალია. ასევე ძალიან მაღალია დისტრიბუტორი კომპანიების წმინდა მოგების მარჟაც, რომელიც საქართველოში, როგორც წესი, 6-დან 13.5 პროცენტამდე მერყეობს.პროდუქტზე ფასნამატი და მიმწოდებლისთვის დაკისრებული ფინანსური ტვირთი იმდენად დიდია, რომ ქართველი მწარმოებლებისთვის ხშირად უფრო მომგებიანია, საკუთარი პროდუქცია არა ქართულ მარკეტებში გაყიდონ, არამედ საზღვარგარეთ ექსპორტზე გაიტანონ. ამიტომ არის, რომ ხშირად ქართულ მარკეტებში მრავლად ნახავთ ისეთ უცხოურ პროდუქტს, რომელიც ქართულ კომპანიებს საზღვარგარეთ გააქვთ. ეს სერიოზული პრობლემაა, რადგან სახელმწიფოს ინტერესი, პირიქით, ქართული წარმოების წახალისება და იმპორტის მაქსიმალურად შემცირებაა“, – ამბობს კობახიძე.ირაკლი კობახიძე ასევე აცხადებს, რომ „ჩნდება ეჭვი, რომ ბაზრის მოთამაშეები კარტელური პრინციპით მოქმედებდნენ“ და სამართალდამცავ უწყებებს საკითხის სიღრმისეული შესწავლისკენ მოუწოდებს.„აქტიურად ვიმუშავებთ სადისტრიბუციო კომპანიებისა და მარკეტების ქსელების წარმომადგენლებთან, რომ ჩვენი თანამოქალაქეებისთვის ფასების შემცირებას მივაღწიოთ. საჭიროების შემთხვევაში, ამისათვის სხვადასხვა ქვეყანაში აპრობირებულ ანტიმონოპოლიურ მექანიზმებსაც გამოვიყენებთ.მოვუწოდებ სამართალდამცავ უწყებებს, სიღრმისეულად შეისწავლონ საკითხი და დაადგინონ, ხომ არ იკვეთება კონკრეტული სუბიექტების საქმიანობაში სისხლის სამართლის დანაშაულის ნიშნები. ასევე, მინდა ვთხოვო საქართველოს პარლამენტს, შექმნას საპარლამენტო კომისია, რომელიც საკითხის შესაფასებლად შესაბამის საპარლამენტო ბერკეტებს გამოიყენებს.მოგების მაღალი მარჟის პირობებში, კომპანიები მარკეტების ქსელს სწრაფად აფართოებენ. ბოლო 5 წლის განმავლობაში, ქსელური მარკეტების რაოდენობა ქვეყანაში ორჯერ გაიზარდა. შედეგად, დღეს საქართველოში 100 000 კაცზე 113 მარკეტი მოდის, როდესაც გერმანიაში ეს მაჩვენებელი 45, ხოლო ავსტრიაში 62-ია. ლოგიკურია, რომ ქსელის გაფართოებასთან დაკავშირებული ხარჯები პროდუქტის ფასებზე პირდაპირ აისახება.წინასწარი ანალიზის საფუძველზე, შეიძლება გამოიკვეთოს რამდენიმე ძირითადი ფაქტორი, რომელიც მაღალ ფასნამატს და შესაბამისად, მაღალ ფასებს განაპირობებს. მაგალითად, ესაა ე.წ. ქსელის ქეშბექი მაღაზიაში შესვლისთვის დაწესებული საფასური, დისტრიბუტორებისთვის ან მწარმოებლებისთვის თანხის გადახდის დაგვიანება, მაღაზიების სიმრავლე და ახალი მაღაზიის გახსნის ხარჯის ასახვა ფასში და ა.შ. რაც მთავარია, არსებული პრაქტიკა აჩენს ეჭვს, რომ ბაზრის მოთამაშეები შესაძლოა, შეთანხმებულად, კარტელური პრინციპით მოქმედებდნენ, რასაც, ბუნებრივია, დამატებითი ანალიზი ესაჭიროება“, – ამბობს კობახიძე.საქართველოს ეროვნული ბანკის ყოფილი პრეზიდენტი და ეკონომისტი რომან გოცირიძე 24 დეკემბერს, სოციალურ ქსელში ეხმაურება მთავრობის განცხადებებს სასურსათო ფასების ზრდასთან დაკავშირებით და აცხადებს, რომ „ქართული ოცნების“ ხელისუფლება მაღალი ფასების მოტივით სავაჭრო ქსელების წინააღმდეგ რეპრესიების დაწყებას გეგმავს.გოცირიძის შეფასებით, ფასების ზრდის მთავარი მიზეზი ხელისუფლების მიერ გატარებული არასწორი ფულად-საკრედიტო და საბიუჯეტო პოლიტიკაა, რომლის შედეგებსაც ახლა კერძო სექტორს აბრალებენ.„შემდგომი ნაბიჯი ბიზნესზე სახელმწიფო კონტროლის დამყარება იქნება, როგორც ეს ბელარუსში და სხვა მსგავს ქვეყნებშია. მალე თავისუფალი საბაზრო ეკონომიკის იდეებს „სახელმწიფო კაპიტალიზმის“ იდეოლოგიით ჩაანაცვლებენ“, - ვარაუდობს ეკონომისტი.კორუფციაში ბრალდებულმა ორგზის ყოფილმა პრემიერ-მინისტრმა ირაკლი ღარიბაშვილმა, 2023 წლის თებერვალში განაცხადა, რომ სურსათის ფასების დასარეგულირებლად იმპორტიორებისთვის ფასები და მარჟები, ხოლო რითეილისთვის განსაზღვრული წესები დადგინდებოდა.საქართველოში საცალო ვაჭრობის დარგის წესები ევროპაში აპრობირებული არ არის, ამიტომ ეკონომიკის სამინისტროს ღარიბაშვილის დავალებით საცალო ვაჭრობის წესების დასარეგულირებლად სამართლიანი ვაჭრობის შესახებ კანონპროექტი უნდა მოემზადებინა."სურათი, რომელიც გამოიკვეთა არის ამგვარი - იმპორტიორების ფასნამატი არის ზოგ შემთხვევაში 100%-ით გაზრდილი, ეს მიუღებელია და საკითხი უნდა დარეგულირდეს", - ამბობდა ღარიბაშვილი.ღარიბაშვილის დავალებით კონკურენციის ეროვნულმა სააგენტომ შეისწავლა 7 ძირითადი პროდუქტის (ბრინჯი, წიწიბურა, მაკარონი, შაქარი, მარილი, ზეთი, კარაქი) ბაზარი, რის შედეგადაც დაასკვნა, რომ იმპორტის დონეზე ფასნამატები მართლაც მაღალი იყო, თუმცა კარტელური გარიგება ან კანონდარღვევა ოფიციალურად არ დადასტურებულა. სააგენტომ მხოლოდ რეკომენდაციებით მიმართა ბიზნესს.
1766556300
შეთავაზების ფარგლებში, ჩამოთვლილ მაღაზიებში საკრედიტო AmEx ბარათით გადახდისას, ქეშბექით ისარგებლებთ.
1766498487
VASP-ებს სები სრულად დაიქვემდებარებს
1765447354
სუვერენული ბონდი ვადის მიწურულს პოზიციას იუმჯობესებს
1765807560
შემოსავლების სამსახურის უფროსმა აზერბაიჯანის ელჩთან საზღვრის კვეთის პრ...
1765968087
TBC ლიზინგი $45 მლნ–ის ობლიგაციების ემისიაზე აცხადებს
1765891772
ჯივიპის მფლობელი, ესპანური კომპანია Aqualia იაპონიის ბაზარზე უპრეცენდე...
1765978284









