თბილისი (GBC) - OpenAI-ის აღმასრულებელმა დირექტორი სემ ალტმანმა თანამშრომლებს აცნობა, რომ ChatGPT-ის გაუმჯობესების მიზნით კომპანიაში გამოცხადებულია „საგანგებო რეჟიმი“ („code red“). მისი თქმით, სხვა ინიციატივები, მათ შორის რეკლამასთან დაკავშირებული პროექტები, დროებით გადაიდება. ამის შესახებ ინფორმაცია  The Information-მა შიდა წყაროებზე დაყრდნობით ორშაბათს გაავრცელა.

გამოცემის ცნობით, OpenAI-ს საჯაროდ არ დაუდასტურებია, რომ რეკლამის გაყიდვაზე მუშაობს, თუმცა კომპანია უკვე ატარებს ტესტირებას სხვადასხვა ფორმატის რეკლამებზე, მათ შორის, ონლაინ შოპინგთან დაკავშირებით.